Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 480 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 527 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Єлизавета Гладкова |
| Телефон: | +380574470415 |
| E-mail: | yelyzaveta.hladkova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
1.1 Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано лист вих.№0101-02 від 01.01.2025р. щодо наявності в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, але у тендерній документації по предмету закупівлі вказані в штаті підприємства професії лікарів: невропатолог, дерматолог, а в листі вих.№0101-02 від 01.01.2025р вказані - дерматовенеролог, невролог, що не відповідає вимогам згідно розділу І, п.1, Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, Додатку №1 до ТД. 1.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», п. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником надається довідка в довільній формі щодо наявності в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням наступного: - з довідки має простежуватись наявність терапевта, отоларинголога, невропатолога, дерматолога, офтальмолога, гематолога, хірурга, уролога; психіатра, психофізіолога; - довідкою учасник підтверджує свою спроможність проведення медичних оглядів відповідно до вимог нормативно-правих актів. Примітка: для виконання окремих обстежень, досліджень тощо учасником можуть залучатися фахівці, які не належать до штатних працівників підприємства, але можуть бути залучені до надання послуг у спосіб, що не суперечить чинному законодавству 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: Учаснику, на виконання вимоги п.1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: Надати оновлену довідку в довільній формі щодо наявності в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням наступного: - з довідки має простежуватись наявність терапевта, отоларинголога, невропатолога, дерматолога, офтальмолога, гематолога, хірурга, уролога; психіатра, психофізіолога. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано Статут, де згідно п. 10.2.6. розділу 10 до рішень які приймає одноособовий учасник товариства також належать: 5) рішення про надання згоди на вчинення правочину, що перевищує 200 тис. грн. (з урахуванням наступного абзацу); 6) рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу. З одного боку сума пропозиції 166 580,00 тис. грн. не перевищує встановлений абз.5 Статуту поріг у 200 000,00 грн., але абз.6 вимагає рішення одноосібного учасника, якщо вартість угоди перевищує 50% чистих активів компанії., що не відповідає вимоги розділу 1.2 п.1 п.п.3 Інших вимог до учасників закупівель Додатку №1 до ТД. 2.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель», п. 1 Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю 1.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надається сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). 2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: Учаснику, на виконання вимоги п.п. 3 п 1 Розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку 1 до ТД: Надати рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.