Період оскарження умов закупівлі - по 22-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 303 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 035,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Моспан |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | oks.mospan@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
2 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1) Згідно вимог до Додатку 1.1 до Додатку 3 п.1.2 ТД замовника встановлено, що для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. На підтвердження зазначених вимог Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, у складі своєї тендерної пропозиції надав: -Довідка, Вих. № 2 від 23.12.2024р. про досвід виконання аналогічних договорів. -Договір №21-02/2023 від 24.02.2023р на суму 99400, 00 грн.; -Лист-відгук 26.03.24 №01-26/1090 -Договір № 190 від 12.09.2023р. на суму 118 850, 00 грн.; -Лист-відгук 29 кві 2024 №01-20/543; -Акт надання послуг №96 від 01 грудня 2023 р. на суму 8700, 00; -Акт надання послуг №69 від 02 жовтня 2023 р. на суму 7040, 00; -Акт надання послуг №3 від 02 січня 2024 р. на суму 23 400,00. Що не узгоджується з документацією на вимогою замовника. 2) Відповідно до Додатку 3 п.7 ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують повноваження щодо підпису уповноваженою особою учасника процедури закупівлі документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі/договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі: Статут, оригінал чи копія протоколу установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копія рішення засновника та наказу (копія наказу)/розпорядження (копія розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником було надано: - Рішення про модельний Статут; - Наказ про призначення директора. Оригінал чи копія протоколу установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копія рішення засновника про призначення або про вступ на посаду в ТД Учасника не було надано. 3) Додатком 2 ТД Вимоги до Учасників торгів та спосіб їх підтвердження передбачено, що Учасник повинен забезпечити логістику та умови транспортування біологічного матеріалу із підтримання холодового режиму від Замовника за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 26. та відокремленого Ізмаїльського структурного підрозділу КНП «ООКЛ»ООР» - 68600,м. Ізмаїл,вул. Телеграфна ,буд.182/1 до лабораторії за рахунок Виконавця, з забезпеченням належних умов зберігання досліджувальних проб. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист (в довільний формі) та копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту або договору надання послуг з транспортування – для підтвердження можливості доставки матеріалів для досліджень. Учасником надано ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТА НАДАННЯ ІНШИХ ПОСЛУГ №ТК5015/20 від 22 «жовтня» 2019 та діє до «31» грудня 2018 р. Дія Договору продовжується на наступній календарний рік, якщо жодна зі Сторін письмово не повідомить іншу Сторону про намір розірвати Договір за місяць до кінцевої дати дії Договору. Просимо надати пояснення, або виправити невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.