Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2024, 00:00
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 174 655 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 746,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Гаврішова |
| Телефон: | +380577252703 |
| E-mail: | 02003474@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-02-2025, 16:32 по 01-03-2025, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛ 30 грудня 2024 року м. Харків № 30/12/2/24 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МЕДИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "АНАЛІТИКА" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7) ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-14-000943-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником надано Форма «Тендерна пропозиція», в якій строк дії пропозиції не відповідає п.4 р.3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Тендерна пропозиція» з урахуванням вимог п.4 р.3 тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається надання проєкту договору (без додатків та без цінових показників), підготовленого у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору, в якому у п.1.1 невірно зазначено послуги. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації вимагається надання інформації в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Учасником надано: - довідку, в якій зазначено інформацію за два договори №20-2024 від 04.12.2023 з Комунальним підприємством «Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» та № 248 від 19.10.2023 з Головним управлінням державної служби України з надзвичайних ситуації у Харківській області; -договір №20-2024 від 04.12.2023 з Комунальним підприємством «Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» вартістю 30 000, 00 грн., акти здачі-приймання робіт (надання послуг) на суму 23710,0 грн, строк дії до 31.12.2024 року Отже, договір виконаний не в повному обсязі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 р.3 тендерної документації гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. У п.2 р.3 тендерної документації зазначаються реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ р/р UA653515330000026003052106666 р/р UA763515330000026001052153387 МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК ЄДРПОУ: 02003474 Учасником надано БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № G1224/8672 від 18.12.2024 року, в якій реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення зазначені неповністю – не зазначено р/р UA763515330000026001052153387. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантію, що надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Учасником надано баланс на 30 вересня 2024 року, звіт про фінансові результати за 9 місяців 2024 року. Не надано фінансову звітність за останній звітний рік. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: фінансову звітність за останній звітний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: - у разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: ● військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або ● посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або ● посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або ● посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або ● витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. - У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ● Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або ● Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: ● Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. - У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника; -- у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; – доручення (довіреність) керівника учасника; - інформацією та / або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.13 додатку 2 до тендерної документації учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Надано: - сертифікат на систему управління якістю від 05.грудня 2023 року, дійсний до 04 грудня 2026 року. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження. - рішення про підтвердження дії сертифікату на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 № 2024 від 05 грудня 2024 року. Відсутній звіт по аудиту (звіт за результатами наглядового аудиту від 04.12.2024 року про що зазначено у рішенні від 05 грудня 2024 року). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.13 додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.