Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 301 132 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 505,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" |
| ЄДРПОУ: | 02003617 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.hospital.kh.ua |
| Контактна особа: | Рождественська Вікторія Григорівна |
| Телефон: | 380577572827 |
| E-mail: | rogdestvinska@i.ua |
| Місцезнаходження: | 61019, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А |
1 |
1. «пп 4.5. п. 4 Додаток 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагається : 4.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. пункт 1 розділу 3 тендерної документації. УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано УЕП Тип носія особистого ключа : Незахищений Тип підпису : Удосконалений Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації вимагається : 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Надати інформаційну довідка про потужність (об’єкт) та технології, з задієнням яких буде здійснюватись виконання Послуги з патологоанатомічних досліджень, зокрема, з нижчезазначеною формою: № з/п Адреса розташування потужності Площа приміщень потужності (м2) Підстави користування (залучення) потужності (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності) 1.1.2. Надати документи на потужність (об’єкт), що підтверджує набуття право власності Учасника на потужність (у разі використання Учасником власних потужностей) / договір, на підставі якого, буде використовуватись потужність (у разі використання потужностей, які належать іншим особам). 1.1.3 Надати довідку в довільній формі з адресами безпосереднього розташування пункту приймання аналізів на території м. Харкова. 1.1.4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації. У складі тендерної пропозиції відсутнє будь-яке підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Документи та/або інформація, які підтверджують Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3. пп 1.2.1.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено: 1.2.1.1. Інформаційна довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою: № з/п Предмет договору Номер, дата укладання та термін дії договору Повна назва Покупця Адреса покупця. У складі тендерної пропозиції надано файл 1.1.1. Довідка аналогічні договора.doc, в якому зазначена не повна назва Покупця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями зазначити Повну назву покупця.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.