Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 730 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 43343870 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Тарновецька |
| Телефон: | +380443344770, +380443344770, +380372547650 |
| E-mail: | ekonomonco@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58013, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242 |
2 |
1- Вимога тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: До Додатку 2 до ТД: Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам : 1.1.Учасник повинен надати довідку за формою таблиці (додаток 2 до ТД) про досвід виконання аналогічного/их договору/ів, укладеного/их та виконаного/их не раніше 2021 року. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір за предметом закупівлі. 1.2. На підтвердження інформації необхідно надати: - Скан - копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце). Також документи, які підтверджують виконання договору: накладні або акти- прийому передачі; До Додатку 6 до ТД: П. 13 Довідку у довільній формі та підтверджуючі документи: копії договору/ів оренди транспортних засобів або договір/ри надання послуг транспортної компанії, у разі наявності власного транспорту надати копії свідоцтв власних транспортних засобів а також надати підтверджуючі документи щодо підтримання холодового режиму, а саме копію сертифікату за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 на систему управління якістю протиударних термоконтейнерів, термосумок, одноразових термобоксів, аптечних термобоксів, акумуляторів холоду, боксів та пакетів для утилізації медичних відходів ; 2- Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції : 2.1 Довідку не за формою таблиці, яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації, не надано документи, які підтверджують виконання договору: накладні або акти- прийому передачі; 2.2 Не надано довідку у довільній формі про наявність договору із транспортною компанією на транспортування біоматеріалу із дотриманням холодового режиму. 3- Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 3.1 Учасник повинен надати довідку за формою таблиці (додаток 2 до ТД) про досвід виконання аналогічного/их договору/ів, укладеного/их та виконаного/их не раніше 2021 року. На підтвердження інформації необхідно надати документи, які підтверджують виконання договору: накладні або акти- прийому передачі (акти наданих послуг). 3.2 Довідку у довільній формі про наявність договору із транспортною компанією на транспортування біоматеріалу із дотриманням холодового режиму.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.