Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення повноти обстеження, встановлення заключного діагнозу хворим згідно вимог НСЗУ Замовник здійснює закупівлю даного виду послуги, оскільки вона за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даної послуги. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-003792-a Очікувана вартість предмета закупівлі: 165 000,00 грн. з ПДВ. ( за рахунок коштів НСЗУ ) Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце та період надання послуги: Послуги повинні надаватися за місцем реєстрації учасника (переможця) або за місцезнаходженням його необхідної лікувальної бази, яка належить або перебуває у користуванні учасника, на території міста Суми за направленням замовника ; Строк надання послуги: протягом 2025 року (з 01 січня 2025 року до 31 грудня 2025 року включно); Оплата наданих медичних послуг здійснюється Замовником на підставі рахунку (рахунку-фактури), акту прийому-передачі наданих послуг, звіту-реєстру про надані медичні послуги (Додатки №2, №3) шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання їх Замовником.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 165 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 825 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02000300 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.4mkl.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Гладченко |
| Телефон: | +380542787308 |
| E-mail: | ekonom4smkl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.