Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 377 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 885 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991470 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Циганенко Наталія Вікторівна |
| Телефон: | 380412550106 |
| E-mail: | posveta@i.ua |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
2 |
Для приведення у відповідність пропозиції до умов тендерної документації необхідно надати документи: 1. довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (послуги з бактеріологічних досліджень) код ДК 021:2015 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. 2. копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг акт прийому-передачі, тощо, не менше одного документу). 3. позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару (наданих послуг, виконаних робіт) згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості поставленого товару, своєчасності та повноти виконання договору, тощо), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон). 4. документи, які підтверджують акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.