Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
| ЄДРПОУ: | 23379143 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рубцова Жанна |
| Телефон: | 380667844229 |
| E-mail: | rubitender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04202, Україна, Київська область,Київ, проспект Литовський, буд 8 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" 1. Відповідно до вимог встановлених в п. 1.1. розділу І Додатку №2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» необхідно надати: « Інформацію за формою Таблиці 1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до Табеля оснащення, інформацію про метрологічну повірку засобів вимірювальної техніки та перевірку вихідних параметрів випробувального обладнання, необхідних для надання послуг». В наданому Учасником документі (файл «28. Довідка про МТБ.pdf») невірно зазначена інформація про метрологічну повірку (калібрування) Аналізатора гематологічного XN-530. Необхідно усунути встановлену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему виправленої Довідки щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та адміністративно-виробничих приміщень. 2. Відповідно до вимог встановлених в п. 3 розділу І Додатку №2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» необхідно надати: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі, а саме: виконання послуг з проведення лабораторних досліджень (не менше 2х), укладених та виконаних (виконуваних) в 2020-2024 роках. Довідка повинна містити: посилання на № закупівлі в електронній системі Prozorro, де оприлюднено такий договір з усіма додатками та змінами до нього, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання договору , та інформація про виконання договору». В наданій Учасником довідці («Довідка про досвід виконання аналогічного договору» файл 8. довідка аналогічний договір.pdf) відсутнє посилання на № закупівлі в електронній системі Prozorro, де оприлюднено такий договір з усіма додатками та змінами до нього. Необхідно усунути встановлену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему виправленої «Довідки про досвід виконання аналогічного договору» . 3. Відповідно до вимог, встановлених в п.4 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу надати: « Розрахунок ціни тендерної пропозиції (по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації)». Надана Учасником в складі тендерної пропозиції інформація щодо ціни (форма «Тендерна пропозиція», файл «27. Пропозиція.pdf») не відповідає ціні тендерної пропозиції, що оприлюднена в електронному полі електронної системи закупівель. Необхідно усунути встановлену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему виправленої форми «Тендерна пропозиція» відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.