Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 146 902,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 940 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Ігор Кондратьєв |
| Телефон: | +380505212751 |
| E-mail: | ihor.kondratiev@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку від 04.10.2024 р. №04\10-01 (файл «Додаток 1.pdf») про наявність досвіду надання послуг з предмету закупівлі, у якій всупереч вимогам Тендерної документації не містить наступної інформації: - строк дії договору; - наявність претензійної роботи. Також невірно вказана дата укладення договору (03.04.2024 р., хоча на договорі проставлена дата 16 квітня 2024 р.). 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, або складу/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору (склад/наповнення роботами/послугами), дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, або складу/наповнення роботами/послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми), складену/-ийз відповідно до вимог Тендерної документації. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником наданий Лист щодо повноважень посадових осіб (файл «Додаток 1.1.pdf») не по формі додатку №1.1 до тендерної документації (не заповнені або частково заповнені усі необхідні для заповнення графи, зазначена інформація, що не відповідає вимогам графи; видалений (повністю/частково) визначений формою листа текст), а саме: не зазначив перелік документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Форма листа щодо повноважень посадових осіб згідно додатку №1.1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції заповнений повністю та відповідно до вимог Тендерної документації лист по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено некоректно заповнений Опитувальник юридичної особи (файл «Опитувальник.pdf»), наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: Учасник в розділі 4.2 не надав інформацію та не розкрив у розділі 7 та 8 відомості про структуру його власності, та кінцевого бенефіціаного власника зазначивши негативну відповідь, що не відповідає даним з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. Форма та вимоги до заповнення «Опитувальник Контрагента – юридичної особи» згідно Додатку №5 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений «Опитувальник Контрагента-юридичної особи» заповнений повністю та відповідно до вимог Тендерної документації. Пункт 4: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Гарантійний лист №04\10—12 від 04.10.2024 р. (файл «Лист 9.pdf») форма якого не відповідає неведеній в тендерній документації. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 6 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 6. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений «Гарантійний лист», складений відповідно до вимог Тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.