Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Послуги з проведення медичного огляду особового складу, в тому числі водіїв, код закупівлі згідно ДК 021:2015 - 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 251 415,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 257,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін |
ЄДРПОУ: | 00159427 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шемеліна Ганна Сергіївна |
Телефон: | +380563268347 |
E-mail: | 08vgso@gmail.com |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 597 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ" в участі у відкритих торгах по закупівлі: «Послуги з проведення медичного огляду особового складу, в тому числі водіїв», Код закупівлі згідно ДК 021-2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, № UA-2024-07-29-006891-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до пп. в) п. 3.1. частини 3 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документ який підтверджує наявність власної лабораторії або наявність діючого договору з лабораторією. У наданому Учасником Договорі від 08 січня 2024 року № 5/24 укладеному між Учасником ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ" і ТОВ «МЛ ДІЛА» на проведення медичних діагностичних досліджень Додаток № 3 «Інструкція з правил підготовки пацієнта до досліджень» та Додаток № 4 «Вимоги до взяття, зберігання та транспортування біологічного матеріалу» надані не в повному обсязі. Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - Додаток № 3 «Інструкція з правил підготовки пацієнта до досліджень» та Додаток № 4 «Вимоги до взяття, зберігання та транспортування біологічного матеріалу» до Договору від 08 січня 2024 року № 5/24 - в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.