Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 214,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 352,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41931754 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://likar.center/ |
| Контактна особа: | Наталя Матущак |
| Телефон: | +380976928663 |
| E-mail: | n.matushchak@likar.center |
| Місцезнаходження: | 10020, Україна, Житомирська область,м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П. ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (42789136) уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником КП "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П. ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (42789136). Замовником, в Тендерній документації (підпункт 20.5.9.) визначено, що До заповнених електронних форм в електронній системі закупівель учасник додає завірену належним чином копія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) та завірену належним чином копію Витяга з ЄДР юридичних та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) У складі тендерної пропозиції учасником надано лише Виписку з ЄДРПОУ. Нормами абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, даний документ не буде містити інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то уповноважена особа розцінює інформацію викладену в довідці, як виявлення невідповідності в документах. Зважаючи на вищезазначене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноваженою особою прийнято наступне рішення: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. Визначити, що для усунення виявленої невідповідності, учасник КП "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П. ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (42789136) повинен надати Витяг з ЄДР, для підтвердження вимоги, визначеної підпунктом 20.5.9. Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.