Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43188153 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Янусь |
| Телефон: | +380673642585 |
| E-mail: | kremenets.lic@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 47004, Україна, Тернопільська область,місто Кременець, вулиця ГОРБАЧА, будинок 1 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.1.п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій встановлена наступна вимога: На підтвердження наявності пункту забору у м. Кременець Учасник повинен надати договір оренди/документ про право власності, які підтверджують право користування пунктом забору. Учасник у складі пропозиції надав договір оренди нежитлового приміщення № 1 від 01 грудня 2020 р.(далі – Договір). Пунктом 3.1. Договору строк дії становить з 01 грудня 2020 року до 31 грудня 2021 року. Таким чином, на момент подачі пропозиції Договір є не чинним. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 1.1.п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій встановлена наступна вимога: На підтвердження наявності пункту забору у м. Кременець Учасник повинен надати договір оренди/документ про право власності, які підтверджують право користування пунктом забору. Підтвердити дану вимогу шляхом надання підтвердження продовження наданого договору або новий чинний договір. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.