Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 28 333,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 283,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
| ЄДРПОУ: | 00493706 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іщенко Валерій Васильович |
| Телефон: | 380445278931 |
| E-mail: | zacupivli1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, вулиця Героїв Оборони, будинок 15 |
5 |
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСИЛІУМ ПЛЮС» по закупівлі 85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення періодичних медичних оглядів водіїв) з наступною інформацією: Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема: • документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи); • Лист-згода, складена в довільній формі Учасником на обробку персональних даних • Довідка про наявність спеціалістів які мають медичну освіту та залучені до проведення медоглядів. Для усунення виявлених невідповідностей учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСИЛІУМ ПЛЮС» повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.