Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2024, 00:00
Строк надання послуг: послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника протягом строку дії Договору, але не пізніше ніж до 30.04.2025 року.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 299 426,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав файл «Інші документи.pdf» в якому наявна сканована копія Акредитаційного сертифікату другої категорії серії МЗ №015166 ЗІ СТРОКОМ ДІЇ З 27 СІЧНЯ 2021 РОКУ ДО 26 СІЧНЯ 2024 РОКУ та Лист з поясненням, про те, що на час воєнного стану відповідно до Постанови КМУ № 592 від 13.05.2022 року на період дії воєнного стану акредитація закладів охорони здоров’я не проводиться. Однак, 21 квітня 2023 року КМУ Постановою №362 виклав п. 3-1 Постанови №765 в новій редакції: «3-1. Установити, що: на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, перелік яких затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, акредитація закладу охорони здоров’я не проводиться протягом періоду тимчасової окупації, бойових дій та шести місяців з визначеної дати припинення бойових дій на відповідних територіях; акредитаційний сертифікат закладів охорони здоров’я, строк дії якого закінчився у період воєнного стану або за три місяці до дня введення воєнного стану, продовжує діяти до завершення 12 місяців з визначеної дати припинення бойових дій на відповідних територіях, перелік яких затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 2 – 3 пункту 2 частини 2.1. «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: На підтвердження наявності дозвільних документів, виданих на учасника закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, Учасник надає: 2. Скановану (-і) копію (-і) (з оригіналу або з копії) Акредитаційного сертифікату Міністерства охорони здоров'я (відповідно до вимог Постанови КМУ №765 від 15.07.1997 р. зі змінами), що підтверджує віднесення закладу охорони здоров`я до відповідної акредитаційної категорії (другої, першої, вищої акредитаційної категорії) за результатами державної акредитації (згідно з п. 2.1. «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року № 246). 3.Скановану (-і) копію (-і) (з оригіналу або з копії) довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів*, зазначених у п. 1 та п.2 (у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові дозвільні документи не видаються). *У разі відсутності (в тому числі на період дії воєнного стану) технічної можливості перевірити інформацію за посиланням на місце оприлюднення даних стосовно документів дозвільного характеру, що зазначені у п.1., п.2. внаслідок обмеження доступу до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, Учасник надає Документ уповноваженого органу (повідомлення/рішення про їх видачу) стосовно наявності в Учасника дозвільних документів, що зазначені у п.1., п.2. та лист-гарантію за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів щодо їх наявності. Документ(-и) повинен(-нні) бути чинним(-и) на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції скановану (-і) копію (-і) (з оригіналу або з копії) ЧИННОГО Акредитаційного сертифікату Міністерства охорони здоров'я (відповідно до вимог Постанови КМУ №765 від 15.07.1997 р. зі змінами), що підтверджує віднесення закладу охорони здоров`я до відповідної акредитаційної категорії (другої, першої, вищої акредитаційної категорії) за результатами державної акредитації (згідно з п. 2.1. «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року №246). АБО У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові дозвільні документи не видаються - скановану (-і) копію (-і) (з оригіналу або з копії) довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільного документу, зазначеного в пп. 2 п.2 частини 2.1. «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД (далі – пп.2). У разі відсутності (в тому числі на період дії воєнного стану) технічної можливості перевірити інформацію за посиланням на місце оприлюднення даних стосовно документів дозвільного характеру, що зазначені у пп.2. внаслідок обмеження доступу до інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, Учасник надає Документ уповноваженого органу (повідомлення/рішення про їх видачу) стосовно наявності в Учасника дозвільних документів, що зазначені у пп.2. та лист-гарантію за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів щодо їх наявності. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.