Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 01994942 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hospital.edukit.kr.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Миколаївна Перепьолкіна |
Телефон: | +380522553334 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25030, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
1 |
На виконання п.43 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Щодо підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам оголошення запропонованого предмета закупівлі: 1.1) перелік виявлених невідповідностей: відсутній гарантійний лист, щодо спроможності надати послуги, зокрема: в обумовлений із Замовником час, а саме надати заключення протягом 2 (двох) годин в разі надання Замовником Пацієнту ургентної допомоги та протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин в разі надання Замовником пацієнту допомоги в плановому порядку. Учасник повинен надати Замовнику посилання на онлайн платформу для взаємодії, забезпечити Замовнику можливість здійснення контролю виконання замовлень на онлайн платформі з наданням відповідного доступу, отримувати від Замовника обстеження пацієнта, шляхом завантаження на онлайн платформу електронної копії КТ-обстеження пацієнта в форматі DICOM, надавати опис обстеження з накладенням КЕП (кваліфікаційного електронного підпису) відповідального лікаря Виконавця в форматі pdf по кожному завантаженому КТ-обстеженні, розмістити опис обстеження на онлайн платформі з доступом Замовнику для перегляду та завантаження. 1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3. Додаток 2 ТД. 1.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист у складі пропозиції. На виконання п.43 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 2) Щодо підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам оголошення запропонованого предмета закупівлі: 2.1) перелік виявлених невідповідностей: належно оформить гарантійний лист, щодо наявності інтеграції між медичною інформаційною системою (МІС), що підключена до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я, яка використовується Замовником, а саме: програмний комплекс «Медична інформаційна система «Health24» з онлайн платформою для організації передачі замовлень на підготовку опису обстежень, завантаження електронної копії КТ-обстеження пацієнта в форматі DICOM та передачі результатів наданих послуг, що використовується Виконавцем. 2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.10. Додаток 2 ТД. 2.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист у складі пропозиції. На виконання п.43 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 3) Щодо підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам оголошення запропонованого предмета закупівлі: 3.1) перелік виявлених невідповідностей: належно оформить документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - Учасник повинен гарантувати, що фахівець (фахівці), який здійснює опис обстеження має відповідний диплом про освіту та кваліфікаційну категорію за спеціальністю «Рентгенологія». На підтвердження надати ЗАВІРЕНУ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ копію диплому та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії (спеціальність, серія, номер, дата, ким видано, категорія). 3.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9. Додаток 2 ТД. 3.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати ЗАВІРЕНУ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ копію диплому та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії (спеціальність, серія, номер, дата, ким видано, категорія). На виконання п.43 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 4) Щодо підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 4.1) перелік виявлених невідповідностей: Відсутня довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою. 4.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.Додаток 4 ТД. 4.3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за ФОРМОЮ завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.