Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 291 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 455,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Петербургська |
Телефон: | +380432660177 |
E-mail: | 1706lula@gmail.com |
Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі пп.2 п.50 постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 19-08-2024, 16:03 по 30-08-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі пп.1 п.50 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги по закупівлі у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-05-2024, 12:16
Період оскарження:
з 24-05-2024, 12:16 по 04-06-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель: 1.Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Приведені у відповідність "цінову пропозицію".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.