| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 10 535 196,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 52 675,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 37441694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Слизько Михайло Володимирович |
| Телефон: | 380444040112 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03165, Україна, Київська область,Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7 |
6 |
Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2024, 00:00
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено зокрема, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр поданих документів. У складі пропозиції учасника відсутній реєстр поданих документів; 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підрозділ 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати реєстр поданих документів. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити, зокрема інформацію про будівлі та споруди, які використовуються учасником для надання послуг з тимчасового розміщення та харчування (надати поверхові плани будівель). У складі пропозиції учасника відсутні поверхові плани будівель, які використовуються учасником для надання послуг з харчування; 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації; 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати поверхові плани будівель, які використовуються учасником для надання послуг з харчування. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 1 тендерної документації передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має документально підтвердити право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження цього учасник надає копії правовстановлюючих документів або копії відповідних договорів та актів прийому-передачі (строк дії таких договорів повинен бути не менший, строку надання послуг, передбаченого цією тендерною документацією). На викоання даної вимоги учасником у складі пропозиції надано договір оренди від 01.02.2019 №1, строк дії якого до 31.12.2021. Пунктом 4.2. Договору передбачено, що у разі якщо жодна зі сторін за 90 календарних днів до дати закінчення строку дії договору не повідомить іншу Сторону про свій намір припинити дію Договору, даний Договір автоматично пролонгується на той самий строк та на тих же самих умовах. Підрозділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено зокрема, що якщо учасник на виконання вимог тендерної документації щодо надання чинних копій договорів, у складі пропозиції надає копії договорів, укладених у попередніх роках, положеннями яких передбачена можливість автоматичної пролонгації, то такий учасник на підтвердження чинності таких договорів, повинен у складі пропозиції надати лист-підтвердження від іншої сторони такого договору про те, що договір пролонгований із зазначенням оновленого строку дії. У складі пропозиції учасника відсутній такий лист-підтвердження. Крім того, у складі пропозиції учасника відсутні копії документів, що підтверджують право користування іншими будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг; 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації; 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, які підтверджують право користування будівлями та спорудами, які використовуються учасником для надання послуг, відповідно до вимог тендерної документації. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу, виданий уповноваженими на це органами не раніше 2021 року, який свідчить про відповідність об’єкта вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. У складі пропозиції учасника міститься експертний висновок №001/24-ЕК щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого табору «Артек-Прикарпаття» ТОВ «ОПК Планета Здоров’я», проте оздоровчий табір «Артек-Прикарпаття» не є учасником закупівлі, учасником закупівлі є ТОВ «ОПК Планета Здоров’я». Крім того даний висновок не містить дати його складання; 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи щодо оцінки протипожежного стану оздоровчого закладу відповідно до вимог тендерної документації. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документ, виданий уповноваженими на це органами, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції і до закінчення строку надання послуг, що засвідчує відповідність закладу санітарно-гігієнічним нормам у сфері надання послуг з тимчасового проживання, харчування. У складі пропозиції учасника міститься акт прийняття дитячого оздоровчого табору виданий на дитячий оздоровчий табір «Артек Прикарпаття» ТОВ «ОПК Планета Здоров’я», проте учасником закупівлі є ТОВ «ОПК Планета Здоров’я» та предметом закупівлі є оздоровлення дітей у супроводі дорослих; 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, що засвідчує відповідність учасника санітарно-гігієнічним нормам у сфері надання послуг з тимчасового проживання, харчування відповідно до вимог тендерної документації. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен забезпечити безоплатну доставку автотранспортом, прибулих до оздоровниці з найближчих залізничних або автовокзалів і у зворотному напрямку (надається копія договору на надання послуг з перевезення, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій і до кінця строку надання послуг або копія технічного паспорту на автотранспорт, що належить оздоровчому закладу). У складі пропозиції учасника міститься договір від 11.01.2024 №б/н щодо надання транспортних послуг, але предмет договору неконкретизований, договір не містить інформації щодо перевезення людей, в договорі не зазначений строк дії та строк надання послуг; 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи відповідно до вимог тендерної документації. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надавати послуги за своїм місцезнаходженням (зазначити адресу оздоровчого закладу). Учасником надано технічну специфікацію від 16.04.2024 №292, де зазначено адресу оздоровчого закладу, а саме: Львіська область, м. Трускавець, вул. Суховоля, 61. Поряд з цим в документах щодо підтвердження кваліфікаційного критерію такого, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначені також і інші адреси; 7.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи відповідно до вимог тендерної документації. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей: додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен забезпечити наявність охорони закладу штатними працівниками оздоровчого закладу, або суб'єктом охоронної діяльності за договором. У разі наявності охорони закладу суб'єктом охоронної діяльності, учасником надається копія договору з суб'єктом охоронної діяльності на надання послуг з охорони об’єкту, відповідно до положень ЗУ «Про охоронну діяльність», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій і до кінця строку надання послуг. У складі пропозиції учасником надано договір від 07.05.2021 №1613 щодо здійснення реагуванння наряду поліції охорони на повідомлення по телефонному дзвінку, строк дії якого становить 1 рік з дня його підписання сторонами. Підтвердження його пролонгації учасником не надано; 8.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації; 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та/або документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.