Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 288 115,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 881,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 40524109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна |
| Телефон: | 380973151249 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано копії документів, які засвідчують можливість використання праці таких працівників учасником, а саме Додаткову угоду №1 до Договору №1 від 02.01.2023 року про надання консультаційних послуг з Котляр А.О., але сам договір не завантажив. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно пункту 1 Розділу 3 до Тендерної документації Тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка за формою 2, визначеною у Додатку 1 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для здійснення послуг та робіт в межах предмета закупівлі зокрема: - фахівця відповідної кваліфікації (1 особа), залученого до надання адміністративної/управлінської діяльності в межах предмету закупівлі, з досвідом роботи на цій або аналогічній посаді не менше 1 року; - безпосередніх надавачів послуг (не менше 1 особи), залучених до надання послуг, що мають необхідні знання в сфері предмету закупівлі, та отримали відповідну формальну та неформальну освіту. Інформація про освіту, спеціалізацію, кваліфікацію зазначається у довідці за формою 2, визначеною у Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. До довідки додати документ на кожного безпосереднього надавача послуг зазначеного в довідці який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинні бути діючими на момент подачі пропозиції. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Договору №1 від 02.01.2023 року про надання консультаційних послуг з Котляр А.О.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.