Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів"; інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік та визначена на підставі моніторингу цін, проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 2 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
ЄДРПОУ: | 14372923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Павлюк Оксана Василівна |
Телефон: | +380969909221 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82100, Україна, Львівська область,Дрогобич, Спортивна, 44 |
0 |
- Підпунктом 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” вказано: “До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника (штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). У разі, якщо працівник, зазначений у довідці, працює за сумісництвом, відповідну інформацію потрібно зазначити у довідці. Обов’язковою є наявність таких спеціалістів: терапевт, оториноларинголог, невропатолог, офтальмолог, хірург, дерматолог, нарколог, психіатр. Учасник повинен надати чинні копії сертифікатів спеціалістів та / або посвідчень про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії”. Учасником надано накази про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, складеної згідно таблиці 2 “Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” за вихідним номером 19-02/5 від 19 лютого 2024 року, а саме: Лікар-дерматовенеролог - Беденко Валентина Анатоліївна - наказ про прийняття на роботу від 18 травня 2023 року № 11-К; Лікар-невропатолог - Дуда Дмитро Анатолійович - наказ про прийняття на роботу від 01 червня 2023 року № 18-К; Лікар-отоларинголог - Леонтій Сергій Деонізович - наказ про прийняття на роботу від 28 серпня 2018 року № 30-К; Лікар-офтальмолог - Черкас Наталія Анатоліївна - наказ про прийняття на роботу від 08 червня 2023 року № 21-К; Лікар-терапевт - Дашкевич Михайло Нестерович - наказ про прийняття на роботу від 28 серпня 2018 року № 30-К; Лікар-хірург - Бучек Василь Васильоввич - наказ про прийняття на роботу від 28 серпня 2018 року № 30-К; Лікар-психіатр - Гоменюк Олег Анатолійович - наказ про прийняття на роботу від 28 серпня 2018 року № 30-К, окрім наказу про прийняття на роботу чи іншого документу, який засвідчує можливість використання праці лікаря-нарколога Гоменюка Олега Анатолійовича. На усунення вищевказаного порушення, учасник повинен надати документ, який засвідчує можливість використання праці лікаря-нарколога Гоменюка Олега Анатолійовича - штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). - Абзац 3 підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” передбачає, що “учасник повинен підтвердити наявність у нього права власності/користування будівлею або іншою капітальною спорудою (її частиною), де будуть надаватись послуги, що є предметом закупівлі. На підтвердження даної вимоги, учасник повинен надати копію договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (її окремої частини), дійсного на момент подання пропозицій та на період дії договору або документ, що підтверджує право власності на будівлю чи іншу капітальну споруду (її окрему частину)”. Учасником не надано документу (ів) для підтвердження відповідності вищевикладеним вимогам. Водночас учасником у складі пропозиції у відповідності до абзацу 4 підпункту 7 пункту 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» надано довідку за вихідним номером 19-02/12 від 19 лютого 2024 року з інформацією про те, що послуги за предметом закупівлі будуть надані в медичному закладі, який знаходиться за адресою: м. Дрогобич, вул. Тараса Шевченка 11. Для усунення порушення учасник повинен надати документ, що підтверджує право власності/користування приміщенням за адресою м. Дрогобич, вул. Шевченка,11, інформацію щодо якого зазначено у довідці вих. № 19-02/12 від 19 лютого 2024 року. - Додаток 4 Форма «Тендерна пропозиція» подається учасником на фірмовому бланку (за наявності), учасник не повинен відступати від встановленої форми. Учасником надано форму “Тендерна пропозиція” за вихідним номером 19-02/13 від 19 лютого 2024 року. В таблиці, зазначеної у пункті 13 Додатку 4 зазначено про те, що загальна вартість послуг становить 194 406,00 грн., проте у розрахунках учасником допущено арифметичну помилку, оскільки згідно даних, зазначених в таблиці, загальна вартість послуг становить 194 400,00 грн. Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 встановлено, що у разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Вартість послуг згідно з інформацією, зазначеною учасником у електронних полях - 194 406,00 грн. Для усунення вказаної невідповідності учасник повинен надати виправлений додаток 4 Форма “Тендерна пропозиція” в цілому та, зокрема, таблицю, зазначену у пункті 13 Додатку 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.