Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 563 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 815,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" |
| ЄДРПОУ: | 01996728 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гонтарева Дарія |
| Телефон: | 380967871414 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником подано Договір від 24.06.2023 року про співпрацю в галузі лікувально – консультаційної, науково – дослідної та навчально виховної роботи предметом якого є співпраця в галузі лікувально – консультаційної, науково – дослідної та навчально виховної роботи, беручи безпосередню участь у патоморфологічному дослідженні біопсіного – операційного матеріалу, проведенні автопсії, а також шляхом обміну досвіду роботи, проведення спільних семінарів, лікарських конференцій, консиліумів, спільного використання діагностичного обладнання. Однак, поданий договір не підтверджує виконання вимоги п. 1.2 Розділу №1 Додатку №1 тендерної документації, оскільки не вважається договором оренди та не підтверджує законність використання такого приміщення, як власного. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п. 1.2 Розділу №1 Додатку №1 надати: Довідку про наявність приміщення на проведення лабораторних послуг. У випадку використання власного приміщення, надати документи, які підтверджують законність використання такого приміщення. У разі використання орендованого приміщення, подати у складі пропозиції скановану копію(-ї) договору(-ів) оренди приміщення. Договір має бути чинним протягом усього строку надання послуг (до 31.12.2024 року). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.