Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 269 860,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 698,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Наталія Пасічник |
| Телефон: | +380673344480 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПРОТОКОЛ № 37 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 11 00 год. 26.01.2024 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника ПП "НАЧМЕД", по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2024-01-09-006409-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП "НАЧМЕД", по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "НАЧМЕД", по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель , було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ПП "НАЧМЕД", по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. - інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. - довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину). П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "НАЧМЕД". 2) Вимагати від ПП "НАЧМЕД", надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей), - довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. - інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. - довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину). Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
ПРОТОКОЛ № 27 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 12 00 год. 22.01.2024 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника Комунальне підприємство «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2024-01-09-006409-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), яка за результатом аукціону є найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель , було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію Статуту або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради. 2) Вимагати від КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей), - довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію Статуту або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.