Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Закупівля здійснюється на очікувану вартість, відповідно до потреби установи на 2024 рік (зміни до річного плану закупівель на 2024р.). Під час дії воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 310 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 550,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" |
ЄДРПОУ: | 08734598 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пархоменко Алла |
Телефон: | 380635759429 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 14029, Україна, Чернігівська область,Чернігів, проспект Миру, будинок 217 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 1 Додатка 2 до Тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Інформаційну довідку учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 2) Пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Інформаційну довідку учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання даних послуг, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 3) Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням інформації про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного договору та строки виконання. 2. Відповідно до п.п.3 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник має надати: На вибір учасника: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів Учасника та договору про закупівлю. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано: 1) Довідку щодо наявності матеріально-технічної бази та технологій, проте не вказано ДАТУ ЇЇ ЗАТВЕРДЖЕННЯ. 2) Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте не вказано ДАТУ ЇЇ ЗАТВЕРДЖЕННЯ. 3) Довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, проте не вказані РЕКВІЗИТИ ДОГОВОРУ (НОМЕР, ДАТА), ВАРТІСТЬ ВИКОНАНОГО ДОГОВОРУ ТА СТРОКИ ВИКОНАННЯ. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника НЕ НАДАНО: На вибір учасника: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів Учасника та договору про закупівлю. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Інформаційну довідку учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 2) Інформаційну довідку учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання даних послуг, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 3) Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням інформації про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного договору та строки виконання. 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: На вибір учасника: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів Учасника та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.