Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 502,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 01996208 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Недзельська Катерина Володимирівна |
| Телефон: | +380323931481 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 81700, Україна, Львівська область,місто Жидачів, вулиця Ярослава Мудрого,29 |
0 |
Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області на закупівлю ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу), встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Відповідно до додатку №1 Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. 1.2. Копія аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують факт його виконання (довідки/акти про надані послуги); 1.3. Копія(ї) позитивних листів – відгуків про успішне виконання договору/-ів, вказаних у довідці. В складі пропозиції міститься довідка, в якій відсутня інформація щодо строку виконання, копія аналогічного договору та лист-відгук, однак, всупереч вимогам тендерної документації відсутні копії документів, що підтверджують факт його виконання (довідки/акти про надані послуги). Просимо усунути вказану невідповідність та завантажити в електронну систему закупівель довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що повинна містити, в тому числі, інформацію щодо строків виконання та завантажити копії документів, що підтверджують факт його виконання (довідки/акти про надані послуги).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.