Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 254 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 270,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
| ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Омельченко |
| Телефон: | +380674784128 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 3 п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. За результатами перевірки електронного підпису уповноваженої особи учасника, яким було підписано тендерну пропозицію, встановлено, що це удосконалений електронний підпис, що не відповідає вказаним вимогам. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за умовами пп. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати скановане зображення аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного). Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. У копії договору № 4/10 укладеного 20.10.2021 року між ПП «Медіс» та ВЧ А2339, що є аналогічним до предмету закупівлі, не чітко відображено відбитки печаток замовника договору, що унеможливлює ідентифікацію його даних на відбитку печатки. 1.3. За умовами пп. 1.3. п. 1 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформований станом на 2023 рік, в якому вказано відповідний вид економічної діяльності КВЕД. Відповідний документ, що поданий в складі тендерної пропозиції учасника, сформований станом на 2022 рік. 1.4. Додатком № 4 до тендерної документації встановлена ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», яку має заповнити учасник та подати в складі тендерної пропозиції. ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 24.11.2023 № 23/01-4, подана учасником містить не повну назву предмету закупівлі та найменування замовника. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Підписати тендерну пропозицію з урахуванням вимог пп. 3 п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. 2.2. Надати належне документальне підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, шляхом надання договору № 4/10 укладеного 20.10.2021 року між ПП «Медіс» та ВЧ А2339, в якому належним чином відображені всі відомості, що необхідні для ідентифікації його сторін, та/або іншого договору, предмет якого є аналогічним предмету закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. 2.3. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в якому вказано відповідний вид економічної діяльності КВЕД, сформований станом на 2023 рік, що передбачено умовами пп. 1.3. п. 1 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 2.4. Привести у відповідність довідку ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 24.11.2023 № 23/01-4, доповнивши її інформацією про повну назву предмету закупівлі та найменування замовника, як це передбачено взірцем встановленим у Додатку № 4 до тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.