Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 268 509,61 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 685,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 40524109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна |
| Телефон: | 380973151249 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано файл «Довідка про наявність працівників.pdf». 1.1.1. До довідки вимагалось додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем. Але відповідні документи надані не в повному обсязі, а саме: Відсутні документи на працівників, які засвідчують можливість використання праці таких працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників, а саме: - Євдущенко Світлана Михайлівна; - Чернявський Юрій Ігорович. Надані наступні документи, а саме, договори про надання послуг, кінцева дата яких, або 30.06.2023 р., або 31.07.2023, тобто на момент подання тендерних пропозицій припинили свою дію, такі як: - Договір про надання послуг № 28-ТБ від 03.04.2023 року з Малишевою Тетяною Олександрівною. Термін дії договору з 01.04.2023 р. по 30.06.2023 р.; - Договір про надання послуг № 61-ТБ від 03.07.2023 року з Семенцовою Світланою Вячеславівною. Термін дії договору з 01.07.2023 р. по 31.07.2023 р. - Договір про надання послуг № 68-ТБ від 03.07.2023 року з фізичною особою-підприємцем Котляр Ніна Василівна. Термін дії договору з 01.04.2023 р. по 30.06.2023 р. - Договір про надання послуг № 36-ТБ від 03.04.2023 року з Терновською Світланою Олексіївною. Термін дії договору з 01.04.2023 р. по 30.06.2023 р 1.1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Довідка про наявність працівників.pdf», в якій у стовпчику № 4 «Загальний стаж роботи» Учасником не коректо зазначена інформація щодо загального стажу роботи, а саме, чітко не зазначений, який саме загальний стаж роботи на момент подання тендерних пропозицій. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надано файл «Довідка по наявність обладнання.pdf», в якій інформація зазначена не в повному обсязі, а саме: в довідці зазначена інформація про наявність орендованого офісного приміщення, але відсутня інформація - щодо доступу до мережі Інтернет та мобільного зв'язку на території Запорізької області де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмета закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно пункту 1 Розділу 3 до Тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання яких визначено Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 2 таблиці Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1.1. Довідка за формою 2, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема: - юрист для надання юридичних послуг, зокрема у випадках порушення прав отримувача послуг; - психолог; - інші працівники, що будуть залучені для надання послуг з медико-психосоціального супроводу пацієнтів з чутливим та мультирезистентним туберкульозом. 2.1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці,/ субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Форма 2 ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №_______від________ найменування Учасника № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника Кваліфікація/посада Загальний стаж роботи 1. Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) 2.2. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 таблиці ДОДАТКУ 1 до тендерної документації вимагається, а саме: - «Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідка за формою 1, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме, зокрема: - приміщення з доступом до мережі Інтернет та мобільного зв'язку на території Рівненської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; - наявність сейфу для зберігання первинної документації та матеріально-технічних цінностей.». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Відповідно до пункту 2 таблиці Додатку 1 до Тендерної документації необхідно надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.1.1. Довідка за формою 2, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема: - юрист для надання юридичних послуг, зокрема у випадках порушення прав отримувача послуг; - психолог; - інші працівники, що будуть залучені для надання послуг з медико-психосоціального супроводу пацієнтів з чутливим та мультирезистентним туберкульозом. 3.1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці,/ субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір / інший документ). Форма 2 ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №_______від________ найменування Учасника № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника Кваліфікація/посада Загальний стаж роботи 1. Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) 3.2. Надати Довідку за формою 1, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити уточнену інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме, зокрема: - приміщення з доступом до мережі Інтернет та мобільного зв'язку на території Рівненської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі - наявність сейфу для зберігання первинної документації та матеріально-технічних цінностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.