Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 375 548,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 755,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 40524109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вращук-Килинч Кароліна Миколаївна |
| Телефон: | 380973151249 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
2 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником не надано наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: Довідку за формою 1, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме, зокрема: - приміщення з доступом до мережі Інтернет та мобільного зв'язку на території Київської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; - наявність сейфу для зберігання первинної документації та матеріально-технічних цінностей. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Додаток 4 п. 4 Витяг зі статуту п.2.3.pdf», що в свою чергу підтверджує право на зайняття діяльністю у сфері протидії туберкульозу та іншим інфекційним та неінфекційним захворюванням, але не підтверджує, що Учасник провадить свою діяльність у сфері протидії туберкульозу. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації та підпункту 1.1. пункту 1. ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації вимагається наступне: «Учасник повинен надати наступні документи, що підтверджують інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка за формою 1 , за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме, зокрема: - приміщення з доступом до мережі Інтернет та мобільного зв'язку на території Рівненської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; - наявність сейфу для зберігання первинної документації та матеріально-технічних цінностей». 2.2. Відповідно пункту 1 розділу 3 до Тендерної документації, а саме: документів, для підтвердження іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені чинним законодавством України, та які подаються учасником відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Перелік документів наведений в Додатку 4 до тендерної документації. А також, відповідно до пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника, який є громадською та/або благодійною організацією, вимозі встановленій Порядком надання послуг медико-психосоціального супроводу пацієнтів з чутливим та мультирезистентним туберкульозом, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.04.2023 № 692.* має надати наступні документи: - документ(-и), які підтверджують, що Учасник провадить свою діяльність у сфері протидії туберкульозу. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати Довідку за формою 1 підпункту 1.1. пункту 1. ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме, зокрема: - приміщення з доступом до мережі Інтернет та мобільного зв'язку на території Рівненської області, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі; - наявність сейфу для зберігання первинної документації та матеріально-технічних цінностей. 3.2. Надати документ(-и), які підтверджують, що Учасник провадить свою діяльність у сфері протидії туберкульозу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.