Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-07-06-003733-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення профмедоглядів працівників). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 85110000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 648 704,05 грн без ПДВ (шістсот сорок вісім тисяч сімсот чотири грн 05 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.07.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 648 704,05 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 487,04 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
Телефон: | 380443097273 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 18.07.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-06-012771-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) КНП "Міська лікарня №1" ЗМР Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до КНП "Міська лікарня №1" ЗМР, а саме: 1) В порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 ТД у складі тендерної пропозиції КНП "Міська лікарня №1" ЗМР відсутнє документальне підтвердження на уповноважену особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а саме: в електронній системі закупівель накладено кваліфікований електронний підпис Гребенюк Олени Борисівни. 2) В порушення вимог підпункту 3.3.2 пункту 3 Додатку 2 ТД у складі тендерної пропозиції учасника відсутній позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 ТД: «1.2.Документальне підтвердження на керівництво та/або уповноважену(их) особу(осіб) Учасника на підписання пропозиції та представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі, а саме: протокольне рішення* учасників (акціонерів, власників) та/або наказу* про призначення та/або довіреність (або інший документ*) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів). *дозволено надавати витяги або виписки з документу відповідно чинного законодавства України. Для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців документальне підтвердження вимагається тільки у випадку представлення інтересів уповноваженою(ими) особою(особами) та надається: довіреність (або інший документ відповідно чинного законодавства) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника. Для об’єднань учасників додатково надається: Документ про створення такого об’єднання» підпункт 3.3.2 пункту 3 Додатку 2 ТД: «3.3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з проведення попередніх та/або періодичних медичних оглядів працівників.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги підпункту 1.2 пункту 1 та підпункту 3.3.2 пункту 3 Додатку 2 ТД: надати відповідні документи згідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.