Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Послуги з проведення медичного огляду особового складу, в тому числі водіїв,код закупівлі згідно ДК 021:2015 - 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 219 106,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 095,53 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін |
ЄДРПОУ: | 00159427 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шемеліна Ганна Сергіївна |
Телефон: | +380563268347 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 597 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР "ЄВРОПА" в участі у відкритих торгах по закупівлі: Послуги з проведення медичного огляду особового складу, в тому числі водіїв, Код закупівлі згідно ДК 021-2015 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, № UA-2023-06-09-008839-aUA-2023-06-09-008839-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: • У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідка у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця, в порушення вимог ч.8 Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації; • У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня письмова згода на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», в порушення вимог пп.а) п.3.1. ч.3 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції»; • На підтвердження можливості здійснювати дослідження забраного біоматеріалу у складі тендерної пропозиції Учасника надано Договір № 14-20 від 09.11.2022р. укладений між Приватним підприємством «БОДРОСТЬ» медичний центр «Біотек» в особі директора Карпової Наталії, діючої на підставі Статуту та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄДЦ «ЄВРОПА» в особі директора Масюк Ю.В., діючої на підставі Статуту. Проте відповідно до наданого Учасником, в складі тендерної пропозиції Рішення Єдиного Учасника № 08/02/2023 ТОВ «ЄДЦ «ЄВРОПА» від 08.02.2023 р., Масюк Ю.В., звільнено за згодою сторін, на підставі її особистої заяви від 08.02.2023р. та призначено Діску О.В. на посаду директора Товариства з 09. 02.2023р., яка відповідно до п. 11.3 розділу 11 «Виконавчий орган Товариства» Статуту, має право приймати рішення про укладання, зміну чи розірвання будь-яких правочинів (договорів та інших угод). Також у вищезазначеному Договорі № 14-20 від 09.11.2023 р., пунктом 5.2. розділу 5. «Строк дії Договору, припинення дії Договору та інші умови» Договору, передбачено, що цей Договір і всі додатки до нього являються невід’ємними і є єдиною домовленістю між Сторонами у відношенні Послуг. В свою чергу пунктом 5.3 розділу 5. Договору зазначено, що додатком до Договору є Додаток № 1 «Прейскурант на послуги ПП «БОДРОСТЬ», який відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця; - письмова згода на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»: - договір з лабораторією для проведення досліджень забраного біоматеріалу (з усіма додатками), укладений з діючим директором, або з підтвердженням того, що до договору внесені зміни в частині підписантів (або інше)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.