Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 158 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 790,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Черниш Тетяна Володимирівна |
Телефон: | +380972624363 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста,3 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Не надано копію Статуту (або іншого установчого документу). 2.Не надано копію свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку 3.Відсутні копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та/або копією наказу про його призначення або про вступ на посаду 4.Відсутня довідка в довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно аб.14 пункту 47 Особливостей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1.Пункт 1 Розділ І “Підтвердження здійснення господарської діяльності” Додатку 3 “Кваліфікаційні критерії до Учасників” до Тендерної документації 2.Пункт 4 Розділ ІV “Інші документи” Додатку 3 “Кваліфікаційні критерії до Учасників” до Тендерної документації 3. Пункт 5 Розділ ІV “Інші документи” Додатку 3 “Кваліфікаційні критерії до Учасників” до Тендерної документації 4.Пункт 13 Додатку 5 “Підстави для відмови в участі у процедурі закіпівлі” до Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати копію Статуту (або іншого установчого документу). 2.Надати копію свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку 3. Надати Копію протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього та/або копію наказу про його призначення або про вступ на посаду; 4. Надати довідку в довільній формі про те, що між Учасником і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.