Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення закупівлі Михайлова Юлія Анатоліївна – начальник відділу матеріально-технічного постачання, Уповноважена особа. 68001, Одеська область, м. Чорноморськ, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», тел. (073) 735-88-94 додатковий (85-25), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації Слободенюк Лариса Андріївна, провідний інженер господарського відділу соціальної служби, 83-34 ДП «МТП « Чорноморськ», адреса: 68001, Одеська обл. м.Чорноморськ, вул. Корабельна буд. № 1, e-mail: [email protected] 4. 1 Вид предмета закупівлі: послуги 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення первинних, періодичних та позачергових медичних оглядів та проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі на предмет вживання психоактивних речовин 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги у сфері охорони здоров′я різні» - за кодом ДК 021:2015 – «85140000-2» 7. Кількість товарів, робіт послуг: 5 найменувань (1367 послуг) 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Медичний заклад виконавця 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 року, на підставі направлень, які оформлюються Замовником у встановленій формі протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня реєстрації працівника порту у медичному закладі. 9. 1 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки конкретної партії Товару та отримання від Постачальника належним чином оформленого рахунку. 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 929 715,54 грн ( дев'ятсот двадцять дев'ять тисяч сімсот п’ятнадцять грн 54 коп) без ПДВ. 101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 102. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 11. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 111 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.05.2023 о 00-00 год. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 151. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 16. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 17. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 18. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен, бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
ID закупівлі: ce8e54ff80a44517985659b3e2e459ce
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 929 715,54 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Михайлова Юлія Анатоліївна |
Телефон: | 380487389375 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |