Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 83f10b64753a4042bdf3e6e8079a1592
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" |
ЄДРПОУ: | 01996728 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гонтарева Дарія |
Телефон: | 380967871414 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасник надає відомості про учасника «Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”», однак дана довідка не за встановленою формою п.2, Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації. На підтвердження вимоги п. 3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу №1 Додатку № 1 тендерної документації, подано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак в ній не заповнена інформація щодо виконання Договору №2810/22 від 28.10.2022 р. Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію п. 3.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу №1 Додатку № 1 тендерної документації, подано у складі пропозиції Договір №0212/21 від 02.12.2021 р., однак дана угода подана не в повному обсязі, оскільки до неї відсутній додаток №1 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відомості про учасника «Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”», відповідно до встановленої форми п.2, Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації. Надати Договір №0212/21 від 02.12.2021 р., в повному обсязі. Надати заповнену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій міститься інформація щодо виконання Договору №2810/22 від 28.10.2022 р. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги з особливостями згідно за предметом закупівлі: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-08-005520-a). Замовником було розглянуто пропозицію Учасника ТОВ "Б.М.Л." та надано на виправлення виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасник усунув невідповідність, однак після цього при повторній перевірці документів Замовником було встановлено відсутність в складі пропозиції наступник документів: Учасник підтверджує актуальність даних та відсутність негативного досвіду роботи з замовником інформацією за підписом замовника. Лист про достовірнійсть поданої інформації. Відсутність таких документів не відповідає вимогам пп.2, п. 5.4, Розділу № 5 тендерної документації. Відповідно до п. 40 Особливостей: Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Керуючись наведеним, Замовник не може повторно надати учаснику ТОВ "Б.М.Л." на виправлення виявлені невідповідності. Отже, враховуючи наявні підстави слід відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу)» відповідно до пп.2, п. 47 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель: протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення, відповідно до ч. 47 Постанови.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-04-2023, 01:00
Період оскарження:
з 24-03-2023, 15:20 по 04-04-2023, 01:00
Документи: