Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2022, 00:00
ID закупівлі: e39bb0b74de845739bd8a60c1cd915d7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 174 057,94 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 870,29 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області |
ЄДРПОУ: | 23312481 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудюк Павло Олександрович |
Телефон: | +380384290848 |
E-mail: | 3dprzdsnsu@ukr.net |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,місто Нетішин, вул. Енергетиків 24 |
0 |
Доброго дня! Шановні ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ», 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області повідомляє Вас, що при розгляді тендерної пропозиції, поданої для участі в закупівлі по предмету: Послуги з проведення медичного огляду працівників, було виявлено наступні невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме: Для підтвердження вимог п. 9 Додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ» надало копію ліцензії (серія АЕ № 459879), а також лист Міністерства охорони здоров’я України №2200 від 13.05.2014, яким підтверджено наступні лікарські спеціальності: організація і управління охороною здоров’я, терапія, неврологія, хірургія, отоларингологія, офтальмологія, наркологія, психіатрія, професійна патологія, рентгенологія, дерматовенерологія, акушерство і гінекологія, стоматологія, ультразвукова діагностика, функціональна діагностика, загальна практика – сімейна медицина; спеціальність молодших спеціалістів з медичною освітою: сестринська справа, що в свою чергу не повністю відповідає вимогам п. 9 Додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (відсутні такі лікарські спеціальності: клінічна лабораторна діагностика; за спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (клініка), рентгенологія). Крім того, з матеріалів довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 25/11/22 від 25.11.2022 вбачається, що послуги з бактеріологічної та клініко-діагностичної лабораторії надаються за договором надання послуг (договір співпраці з лабораторією). Відповідно до п.40 ПКМУ № 1178 ВІД 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищевикладене, 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області, просить Вас усунути виявлені невідповідності та на виконання п.18 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначити інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг, а також надати інформацію про наявність в учасника таких лікарських спеціальностей: клінічна лабораторна діагностика; за спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (клініка), рентгенологія). Крім того просимо зазначити інформацію про те в який спосіб учасник закупівлі надаватиме послуги з проведення психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин та які документи будуть видаватись за результатами таких оглядів. (Наказ МОЗ України від 18.04.2022 №651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.