Закупівлю оголошено - 19-12-2025, 16:48. Дата останніх змін - 19-12-2025, 16:48

Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами

Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами... Державна закупівля - UA-2025-12-19-021565-a Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради від 12/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-19-021565-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-19-024532-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-12-2025, 16:48
по 24-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2025, 16:48
по 27-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-12-2025, 12:03

Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
890000
890 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 450 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
ЄДРПОУ:01991470 Досьє YouControl
Контактна особа:Циганенко Наталія Вікторівна
Телефон:380412550106
E-mail:posveta@i.ua
Місцезнаходження:
10002, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
1
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги у сфері управління від ...
890 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-12-2025, 12:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

18 01 01 Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)

300
кілограм
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо)

400
кілограм
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції

10 000
кілограм
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини

950
кілограм
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати

5 000
кілограм
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03)

900
кілограм
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи

500
штука
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
90524000-6
Послуги у сфері поводження з медичними відходами


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 16:48:29
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 16:47:49
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 16:47:49
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 16:47:49
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 16:47:49

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - учасник має обладнання необхідне для надананя даних послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Зокрема у довідці має бути обов’язкового зазначено про наявність у Учасника: 1) сміттєспалювальної печі (інсенераторний комплекс) з температурою спалювання в камері горіння не менше 8500 С; На підтвердження надати (щодо кожної одиниці обладнання): - документ з усіма невід’ємними додатками, що підтверджує право власності або оренди на обладнання; - документ, що підтверджує отримання обладнання у власність або в оренду (акт приймання-передачі, накладна тощо); - технічний паспорт (або інший аналогічний документ) на обладнання. 2) виробних приміщень; На підтвердження інформації надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо таким приміщенням. 3) власних або орендованих спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення небезпечних вантажів, що мають відповідну ліцензію на здійснення перевезення небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає довідку із переліком транспортних засобів та інформацію на кожен транспортний засіб із вказанням державного реєстраційного номеру та вінкоду, яким безпосередньо планується надання послуг відповідно до предмету закупівлі та копії документів, що підтверджують право власності або право користування на транспортні засоби із наданням підтверджуючих документів, а також свідоцтво про реєстрацію вказаного засобу або талон тимчасової реєстрації та/або договір оренди вказаного засобу, чинний протокол ТО та обов’язкове страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, що є предметом закупівлі, на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожен вказаний транспортний засіб. У разі залучення співвиконавця для надання послуг перевезення небезпечних відходів чи вантажів, Учасник має надати перелічені вище документи на кожен вказаний автотранспортний засіб субпідрядника/співвиконавця. А також лист-згоду від співвиконавця щодо його залучення для виконання умов договору із вказаним відсотком від суми пропозиції Учасника.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - учасник має працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, які працюють в Учасника та/або будуть залучені для надання послуги. Довідка обов’язково повинна містити інформацію: - ПІБ працівника; - Кваліфікація/посада; - Загальний стаж роботи; -Працівник учасника (зазначити)/*працівник співвиконавця (у разі залучення співвиконавця, зазначити назву). До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Також Учасник до довідки має надати чинні копії свідоцтв/сертифікатів/посвідчень/протоколів тощо щодо проходження навчання та/або підвищення кваліфікації працівниками учасника, серед вказаних у Довідці, які мають досвід, дозволи та допуски, які будуть залучені до надання послуг, а саме: - спеціальне навчання осіб, серед зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, щодо правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00- 1.75-15); - ДОПНВ* на водіїв, які будуть здійснювати вивезення відходів та зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. * У випадку залучення співвиконавця для надання послуг з перевезення, Учасник має надати на водіїв співвиконавця свідоцтво ДОПНВ* про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі – кількість водіїв повинна відповідати кількості вказаного транспорту; - спеціальне навчання осіб, серед зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами»; - спеціальне навчання осіб, серед зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за програмою «Вимоги законодавства та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу» (ГОУ); - наявність спеціального навчання серед посадових осіб Учасника (посвідчення/ свідоцтва/протоколи тощо): - «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12); - у сфері цивільного захисту; - обов’язкова наявність у штаті Учасника еколога (з доданням диплому про отримання освіти у сфері екології рівня не нижче бакалавр); - наявність працівників із спеціальним навчанням (свідоцтво/сертифікат/ посвідчення тощо) щодо підготовки уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів; - копія наказу щодо призначення на підприємстві Учасника відповідальних у сфері управління небезпечними відходами.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги у сфері управління відходами
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідка , довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 2 -х договорів) за період 2022-2024 роки
              Документ
              аналогічний договір , копії/ю договорів/у, зазначених у довідці у повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання аналогічних договорів зазначених в наданій Учасником довідці (накладні, акти виконаних робіт/наданих послуг або інші первинні бухгалтерські документи);
              Документ
              відгук , позитивний лист-відгук щодо кожного виконаного учасником договору, який зазначений в довідці
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ