Закупівлю оголошено - 09-12-2025, 17:06. Дата останніх змін - 09-12-2025, 17:05

Послуга з управління побутовими відходами, код ДК 021:2015: 90513000-6

Послуга з управління побутовими відходами, код ДК 021:2015: 90513000-6... Державна закупівля - UA-2025-12-09-020297-a Послуга з управління побутовими відходами, код ДК 021:2015: 90513000-6 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-09-020297-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-09-022987-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-12-2025, 17:06
по 14-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-12-2025, 17:06
по 17-12-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 18-12-2025, 13:04

Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
313027.37
313 027,37 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 565,14 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02003557 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександра Підгірна
Телефон:380577258248
E-mail:tender-pidgirna@ukr.net
Місцезнаходження:
61103, Україна, Харківська область,місто Харків, пров. Остаповича Ігоря, будинок 3 А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуга з управління побутовим ...
313 027,37 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-12-2025, 13:04
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з управління побутовими відходами, код ДК 021:2015: 90513000-6

2 423
метр кубічний
Україна Харківська область місто Харків пров. Остаповича Ігоря, будинок 3 А; вулиця Отакара Яроша, будинок 3-Б; вулиця Вартових Неба, будинок 42
по 31-12-2026
90513000-6
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення


+-
Документи
Тип документа: Критерії прийнятності
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 17:04:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 17:04:56
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції
          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 17:05:02

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Перелік всіх документів та/або всієї інформації щодо субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг): , 4.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, обов’язково зазначається учасником у відповідному електронному полі авторизованого електронного майданчика під час подання тендерної пропозиції (зазначається у разі залучення).
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з управління побутовими відходами, код ДК 021:2015: 90513000-6
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації): 1) Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, і вимоги щодо яких встановлені розділом І Додатка 1 до тендерної документації, із зазначенням марок, моделей, типів, реєстраційних номерів транспортних засобів, правової підстави володіння/ користування, назви та реквізитів документа/-ів, що підтверджує/-ють правові підстави володіння/ користування транспортними засобами, які будуть залучені для надання послуг. Довідка повинна містити інформацію щодо тих транспортних засобів, які призначені для збирання, перевезення побутових відходів з контейнерів місткістю 0,75 куб. м і 1,1 куб. м. 2) Документи, які підтверджують наявність в учасника (власність або оренду, або інший правий статус користування/ залучення, передбачені чинним законодавством) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та зазначених учасником у довідці згідно підпункту 1)1.1 цього пункту (наявність власних транспортних засобів підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції учасника свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; для підтвердження правового статусу користування/ залучення тощо транспортних засобів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції договір (договори) оренди/ суборенди/ лізингу/ надання послуг/співвиконання тощо). Надані у складі тендерної пропозиції на підтвердження даному кваліфікаційному критерію договори чи інші правочини повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій і протягом усього строку надання послуг, передбаченого умовами цієї процедури закупівлі. При цьому договори найму (оренди) транспортних засобів за участі фізичної особи, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Під час закупівлі послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуга з управління побутовими відходами, код ДК 021:2015: 90513000-6
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 17:04:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації): 1) Аналогічний за предметом закупівлі договір*, виконаний в повному обсязі, або інформація у довільній формі із зазначеням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X), у разі якщо договір укладено з контрагентом, який є замовником в розумінні Закону, та такий договір оприлюднено в електронній системі закупівель. * Аналогічним за предметом закупівлі договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду надання послуг за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 2) Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі аналогічного договору, який (інформація про який) надається учасником у складі тендерної пропозиції: акт(и) здачі-приймання наданих послуг тощо, та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором про належне виконання учасником в повному обсязі такого договору з обов’язковим наведенням у листі – відгуку предмета договору, номеру та дати його укладення).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ