Період оскарження умов закупівлі - по 12-12-2025, 00:00
Перелік та обсяги надання послуг - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Сміття_Ос_2025_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Сміття_Ос_2025_", "Додаток 1. Перелік документів_Сміття_Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_Сміття _Ос_2025_", "Додаток 3. Технічне завдання_Сміття_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Сміття_Ос_2025_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_ Сміття_Ос_2025", "Додаток 6. Документи учасника_Сміття_Ос_2025_", "Додаток 7. Документи переможця_Сміття_Ос_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 132 388 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 323,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
| ЄДРПОУ: | 02125208 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Романюк Михайло Борисович |
| Телефон: | 380412431522 |
| E-mail: | energiya@zu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 |
1 |