Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 11:32. Дата останніх змін - 05-12-2025, 11:33

Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» у м. Львові

Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» у м. Львові... Державна закупівля - UA-2025-12-05-004296-a Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків ЛКП «Львівавтодор» у м. Львові від замовника Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-004296-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-005602-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 11:32
по 10-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 11:32
по 13-12-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 15-12-2025, 12:04

Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5881900.65
5 881 900,65 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
ЄДРПОУ:05523814 Досьє YouControl
Контактна особа:Бех Михайло Михайлович
Телефон:380931810592
E-mail:zakupkylvivavtodor@gmail.com
Місцезнаходження:
79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 11:33:12

      Електронні тендерні вимоги

      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
      Застосовується до:
      Замовника
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      3. Вчинення корупційних правопорушень
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Юридичною особою підтверджується, що
      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Фізичною особою підтверджується, що
      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      4. Вчинення економічних правопорушень
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      5. Вчинення кримінальних правопорушень
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Фізичною особою підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Юридичною особою підтверджується, що
      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
      Застосовується до:
      Замовника
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      7. Порушення справи про банкрутство
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Фізичною особою підтверджується, що
      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Юридичною особою підтверджується, що
      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Резидентом підтверджується, що
      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Нерезидентом підтверджується, що
      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      2. Строк дії тендерної пропозиції
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
      90
      Пошук... день
      день
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
      1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      У разі незалучення субпідрядників/співвиконавців , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 3.9. Додатку № 1 до тендерної документації. 3.9.У разі незалучення субпідрядників/співвиконавців, учасники в складі документів тендерної пропозиції надають Довідку за формою 3: Форма 3 Довідка про незалучення субпідрядників/співвиконавців «Ми, (назва Учасника), повідомляємо Замовника торгів – ЛКП «Львівавтодор» про те, що у разі визнання переможцем торгів на закупівлю – за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, Учасник – (назва Учасника) не буде залучати субпідрядників/співвиконавців.
      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
      2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      У разі залучення субпідрядників/співвиконавців , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 3. та п. 4.2.4. Додатку № 1 до тендерної документації. 3. У разі залучення субпідрядників/співвиконавців, Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 3.1. Довідку (довідки) із зазначенням Учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого (яких) учасник планує залучити до закупівлі послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю за формою 2: Форма 2 Довідка про залучення субпідрядників/співвиконавців «Ми, (назва Учасника), повідомляємо Замовника торгів – ЛКП «Львівавтодор» про те, що у разі визнання переможцем торгів на закупівлю - за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, Учасник – (назва Учасника) буде залучати субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю: Примітка. * Учасник складає Додаток до Довідки за формою Технічного завдання шляхом вибірки вулиць та відповідних послуг, викладених у Технічному завданні, підписує його (кожну сторінку) за прикладом Довідки, зіскановує одним файлом разом із Довідкою та завантажує у складі документів тендерної пропозиції. (У разі залучення декількох субпідрядників/співвиконавців, аналогічна процедура здійснюється щодо кожного субпідрядника). 3.2. Лист-згоду кожного із Субпідрядників/співвиконавців про погодження надавати послуги субпідряду на умовах, визначених тендерною документацією та умовами договору субпідряду, укладеного із учасником-переможцем за результатами торгів. (Документ повинен бути викладений на фірмовому бланку Субпідрядника/співвиконавця (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи Субпідрядника/співвиконавця із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Субпідрядника/співвиконавця (у разі її використання), зісканований з оригіналу Учасником та завантажений в складі пропозиції). 3.3.Інформаційну довідку Субпідрядника/співвиконавця щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, за Формою 1, виконану Субпідрядником/співвиконавцем. 3.4.Бухгалтерську довідку Субпідрядника/співвиконавця про знаходження на балансі Субпідрядника/співвиконавця основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентарю, що включені учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера Субпідрядника/співвиконавця. 3.5.Завірені Субпідрядником/співвиконавцем копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) на власну транспортну техніку Субпідрядника/співвиконавця. 3.6.Завірені Субпідрядником/співвиконавцем копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) та завірені копії чинних Договорів оренди транспорту в разі залучення Субпідрядником/співвиконавцем орендованої техніки. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер. Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання відповідного транспортного засобу, який разом з договором оренди і технічним паспортом (паспортами) завантажується Учасником у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 3.7.Завірені Субпідрядником/співвиконавцем копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). 3.8.Завірені Субпідрядником/співвиконавцем копії чинних Договорів оренди обладнання в разі використання обладнання на умовах оренди. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид та марка обладнання. Разом із Договором оренди Субпідрядник/співвиконавець надає акт передачі-приймання відповідного обладнання, які завантажуються Учасником у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 4.2.4 У разі залучення Субпідрядників/Співвиконавців, Учасники, для підтвердження наявності працівників у Субпідрядників-співвиконавців, в складі документів тендерної пропозиції надають документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 4.1, 4.2. При залученні спроможностей субпідрядника/співвиконавця працівників повинно враховуватись наступне: - кількість працівників - основних виконавців надання послуг субпідряників/співвиконавців, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, не повинна перевищувати 20%.
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 1. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Галицького району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): При складанні зазначеної довідки Учасник повинен враховувати вимоги Технічного завдання на закупівлю в частині наявності обладнання, інструменту та техніки для належного надання послуг, зокрема, наявності: 1) прибирального інвентаря: лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові - відповідно до кількості працівників, зазначених Учасником в довідці про наявність працівників; 2) вантажних автомобілів та/або тракторів з причіпами та іншої техніки для вивезення листя, побутового сміття, снігу та іншої техніки, передбаченої технічним завданням до закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Примітка. * В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками інструмент лише власний і, окремо, – кожного субпідрядника. Не допускається використання зазначених інструментів за договорами оренди чи надання послуг. ** В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками транспортну техніку власну, орендовану, за договорами про надання послуг, а також, окремо, транспортну техніку кожного із субпідрядників, які він має планує залучати до надання послуг за договором. З метою якісного прибирання паркувальних майданчиків, засоби які зазначені в пункті 5 даної довідки повинні бути закуплені не раніше 2025 року. В разі залучення орендованої техніки, за договорами надання послуг учасником, то вони повинні бути укладенні з підприємствами, які розташовані на території Львівської територіальної громади. Для швидкого реагування на негоду та снігопади техніка учасника повинна розміщуватися в радіусі не більше 10 (десяти) кілометрів від м.Львова. 2.2. Для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці Форми 1, Учасники в складі тендерної пропозиції надають: 2.2.1.Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентарю, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера. 2.2.2.Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) на власну транспортну техніку. 2.2.3. Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) та завірені копії чинних Договорів оренди транспорту в разі залучення орендованої техніки. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер. Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання відповідного транспортного засобу, який разом з договором оренди і технічним паспортом (паспортами) завантажується у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 2.2.4. Завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). 2.2.5. Завірені копії чинних Договорів оренди обладнання в разі використання обладнання на умовах оренди. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид та марка обладнання. Разом із Договором оренди Учасник надає акт передачі-приймання відповідного обладнання). 2.2.6. Для підтвердження факту наявності зазначеного в довідці(-ках) інвентарю, обладнання, техніки Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції завірені копії видаткові(их) накладні(их), акти(ів) передачі-приймання, як власні, так і субпідрядників (у разі залучення). Окрім вищезазначеного обладнання, учасник повинен зазначити в довідці й інше обладнання (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка (персональний комп’ютер або ноутбук та принтер) та інше. У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати: - копії діючих договорів оренди користування з актами прийому-передачі матеріальних засобів), термін дії договорів повинен бути не менш як до 31.12.2026 року; - копії документів (накладні та/або акти прийому товару), що підтверджують право власності та/або користування. Обов’язковим є наявність офісу з відповідним працівниками у м.Львові, які будуть залучені до виконання договору.
      2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 2. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Личаківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): При складанні зазначеної довідки Учасник повинен враховувати вимоги Технічного завдання на закупівлю в частині наявності обладнання, інструменту та техніки для належного надання послуг, зокрема, наявності: 1) прибирального інвентаря: лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові - відповідно до кількості працівників, зазначених Учасником в довідці про наявність працівників; 2) вантажних автомобілів та/або тракторів з причіпами та іншої техніки для вивезення листя, побутового сміття, снігу та іншої техніки, передбаченої технічним завданням до закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Примітка. * В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками інструмент лише власний і, окремо, – кожного субпідрядника. Не допускається використання зазначених інструментів за договорами оренди чи надання послуг. ** В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками транспортну техніку власну, орендовану, за договорами про надання послуг, а також, окремо, транспортну техніку кожного із субпідрядників, які він має планує залучати до надання послуг за договором. З метою якісного прибирання паркувальних майданчиків, засоби які зазначені в пункті 5 даної довідки повинні бути закуплені не раніше 2025 року. В разі залучення орендованої техніки, за договорами надання послуг учасником, то вони повинні бути укладенні з підприємствами, які розташовані на території Львівської територіальної громади. Для швидкого реагування на негоду та снігопади техніка учасника повинна розміщуватися в радіусі не більше 10 (десяти) кілометрів від м.Львова. 2.2. Для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці Форми 1, Учасники в складі тендерної пропозиції надають: 2.2.1.Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентарю, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера. 2.2.2.Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) на власну транспортну техніку. 2.2.3. Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) та завірені копії чинних Договорів оренди транспорту в разі залучення орендованої техніки. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер. Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання відповідного транспортного засобу, який разом з договором оренди і технічним паспортом (паспортами) завантажується у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 2.2.4. Завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). 2.2.5. Завірені копії чинних Договорів оренди обладнання в разі використання обладнання на умовах оренди. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид та марка обладнання. Разом із Договором оренди Учасник надає акт передачі-приймання відповідного обладнання). 2.2.6. Для підтвердження факту наявності зазначеного в довідці(-ках) інвентарю, обладнання, техніки Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції завірені копії видаткові(их) накладні(их), акти(ів) передачі-приймання, як власні, так і субпідрядників (у разі залучення). Окрім вищезазначеного обладнання, учасник повинен зазначити в довідці й інше обладнання (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка (персональний комп’ютер або ноутбук та принтер) та інше. У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати: - копії діючих договорів оренди користування з актами прийому-передачі матеріальних засобів), термін дії договорів повинен бути не менш як до 31.12.2026 року; - копії документів (накладні та/або акти прийому товару), що підтверджують право власності та/або користування. Обов’язковим є наявність офісу з відповідним працівниками у м.Львові, які будуть залучені до виконання договору.
      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 3. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Франківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): При складанні зазначеної довідки Учасник повинен враховувати вимоги Технічного завдання на закупівлю в частині наявності обладнання, інструменту та техніки для належного надання послуг, зокрема, наявності: 1) прибирального інвентаря: лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові - відповідно до кількості працівників, зазначених Учасником в довідці про наявність працівників; 2) вантажних автомобілів та/або тракторів з причіпами та іншої техніки для вивезення листя, побутового сміття, снігу та іншої техніки, передбаченої технічним завданням до закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Примітка. * В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками інструмент лише власний і, окремо, – кожного субпідрядника. Не допускається використання зазначених інструментів за договорами оренди чи надання послуг. ** В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками транспортну техніку власну, орендовану, за договорами про надання послуг, а також, окремо, транспортну техніку кожного із субпідрядників, які він має планує залучати до надання послуг за договором. З метою якісного прибирання паркувальних майданчиків, засоби які зазначені в пункті 5 даної довідки повинні бути закуплені не раніше 2025 року. В разі залучення орендованої техніки, за договорами надання послуг учасником, то вони повинні бути укладенні з підприємствами, які розташовані на території Львівської територіальної громади. Для швидкого реагування на негоду та снігопади техніка учасника повинна розміщуватися в радіусі не більше 10 (десяти) кілометрів від м.Львова. 2.2. Для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці Форми 1, Учасники в складі тендерної пропозиції надають: 2.2.1.Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентарю, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера. 2.2.2.Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) на власну транспортну техніку. 2.2.3. Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) та завірені копії чинних Договорів оренди транспорту в разі залучення орендованої техніки. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер. Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання відповідного транспортного засобу, який разом з договором оренди і технічним паспортом (паспортами) завантажується у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 2.2.4. Завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). 2.2.5. Завірені копії чинних Договорів оренди обладнання в разі використання обладнання на умовах оренди. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид та марка обладнання. Разом із Договором оренди Учасник надає акт передачі-приймання відповідного обладнання). 2.2.6. Для підтвердження факту наявності зазначеного в довідці(-ках) інвентарю, обладнання, техніки Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції завірені копії видаткові(их) накладні(их), акти(ів) передачі-приймання, як власні, так і субпідрядників (у разі залучення). Окрім вищезазначеного обладнання, учасник повинен зазначити в довідці й інше обладнання (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка (персональний комп’ютер або ноутбук та принтер) та інше. У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати: - копії діючих договорів оренди користування з актами прийому-передачі матеріальних засобів), термін дії договорів повинен бути не менш як до 31.12.2026 року; - копії документів (накладні та/або акти прийому товару), що підтверджують право власності та/або користування. Обов’язковим є наявність офісу з відповідним працівниками у м.Львові, які будуть залучені до виконання договору.
      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 4. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Шевченківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): При складанні зазначеної довідки Учасник повинен враховувати вимоги Технічного завдання на закупівлю в частині наявності обладнання, інструменту та техніки для належного надання послуг, зокрема, наявності: 1) прибирального інвентаря: лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові - відповідно до кількості працівників, зазначених Учасником в довідці про наявність працівників; 2) вантажних автомобілів та/або тракторів з причіпами та іншої техніки для вивезення листя, побутового сміття, снігу та іншої техніки, передбаченої технічним завданням до закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Примітка. * В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками інструмент лише власний і, окремо, – кожного субпідрядника. Не допускається використання зазначених інструментів за договорами оренди чи надання послуг. ** В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками транспортну техніку власну, орендовану, за договорами про надання послуг, а також, окремо, транспортну техніку кожного із субпідрядників, які він має планує залучати до надання послуг за договором. З метою якісного прибирання паркувальних майданчиків, засоби які зазначені в пункті 5 даної довідки повинні бути закуплені не раніше 2025 року. В разі залучення орендованої техніки, за договорами надання послуг учасником, то вони повинні бути укладенні з підприємствами, які розташовані на території Львівської територіальної громади. Для швидкого реагування на негоду та снігопади техніка учасника повинна розміщуватися в радіусі не більше 10 (десяти) кілометрів від м.Львова. 2.2. Для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці Форми 1, Учасники в складі тендерної пропозиції надають: 2.2.1.Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентарю, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера. 2.2.2.Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) на власну транспортну техніку. 2.2.3. Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) та завірені копії чинних Договорів оренди транспорту в разі залучення орендованої техніки. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер. Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання відповідного транспортного засобу, який разом з договором оренди і технічним паспортом (паспортами) завантажується у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 2.2.4. Завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). 2.2.5. Завірені копії чинних Договорів оренди обладнання в разі використання обладнання на умовах оренди. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид та марка обладнання. Разом із Договором оренди Учасник надає акт передачі-приймання відповідного обладнання). 2.2.6. Для підтвердження факту наявності зазначеного в довідці(-ках) інвентарю, обладнання, техніки Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції завірені копії видаткові(их) накладні(их), акти(ів) передачі-приймання, як власні, так і субпідрядників (у разі залучення). Окрім вищезазначеного обладнання, учасник повинен зазначити в довідці й інше обладнання (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка (персональний комп’ютер або ноутбук та принтер) та інше. У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати: - копії діючих договорів оренди користування з актами прийому-передачі матеріальних засобів), термін дії договорів повинен бути не менш як до 31.12.2026 року; - копії документів (накладні та/або акти прийому товару), що підтверджують право власності та/або користування. Обов’язковим є наявність офісу з відповідним працівниками у м.Львові, які будуть залучені до виконання договору.
      5. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 5. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Залізничного району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): При складанні зазначеної довідки Учасник повинен враховувати вимоги Технічного завдання на закупівлю в частині наявності обладнання, інструменту та техніки для належного надання послуг, зокрема, наявності: 1) прибирального інвентаря: лопати – совкові, снігоприбиральні; сікачі для рубання льоду/льодоруби; граблі; щітки капронові підмітальні та/або мітли березові - відповідно до кількості працівників, зазначених Учасником в довідці про наявність працівників; 2) вантажних автомобілів та/або тракторів з причіпами та іншої техніки для вивезення листя, побутового сміття, снігу та іншої техніки, передбаченої технічним завданням до закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Примітка. * В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками інструмент лише власний і, окремо, – кожного субпідрядника. Не допускається використання зазначених інструментів за договорами оренди чи надання послуг. ** В графах таблиці, позначених цим знаком, Учасник зазначає окремими рядками транспортну техніку власну, орендовану, за договорами про надання послуг, а також, окремо, транспортну техніку кожного із субпідрядників, які він має планує залучати до надання послуг за договором. З метою якісного прибирання паркувальних майданчиків, засоби які зазначені в пункті 5 даної довідки повинні бути закуплені не раніше 2025 року. В разі залучення орендованої техніки, за договорами надання послуг учасником, то вони повинні бути укладенні з підприємствами, які розташовані на території Львівської територіальної громади. Для швидкого реагування на негоду та снігопади техніка учасника повинна розміщуватися в радіусі не більше 10 (десяти) кілометрів від м.Львова. 2.2. Для документального підтвердження наявності власного інструменту, обладнання та транспортної техніки, зазначеної в довідці Форми 1, Учасники в складі тендерної пропозиції надають: 2.2.1.Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (обладнання, транспортної техніки), а також інвентарю, що включені Учасником до таблиці, за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера. 2.2.2.Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) на власну транспортну техніку. 2.2.3. Завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) та завірені копії чинних Договорів оренди транспорту в разі залучення орендованої техніки. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер. Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання відповідного транспортного засобу, який разом з договором оренди і технічним паспортом (паспортами) завантажується у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції). 2.2.4. Завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. (В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер). 2.2.5. Завірені копії чинних Договорів оренди обладнання в разі використання обладнання на умовах оренди. (В умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид та марка обладнання. Разом із Договором оренди Учасник надає акт передачі-приймання відповідного обладнання). 2.2.6. Для підтвердження факту наявності зазначеного в довідці(-ках) інвентарю, обладнання, техніки Учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції завірені копії видаткові(их) накладні(их), акти(ів) передачі-приймання, як власні, так і субпідрядників (у разі залучення). Окрім вищезазначеного обладнання, учасник повинен зазначити в довідці й інше обладнання (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка (персональний комп’ютер або ноутбук та принтер) та інше. У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати: - копії діючих договорів оренди користування з актами прийому-передачі матеріальних засобів), термін дії договорів повинен бути не менш як до 31.12.2026 року; - копії документів (накладні та/або акти прийому товару), що підтверджують право власності та/або користування. Обов’язковим є наявність офісу з відповідним працівниками у м.Львові, які будуть залучені до виконання договору.
      6. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 1. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Галицького району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 4. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника та які будуть залученні до виконання договору, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору*. У довідці повинні бути зазначені – двірники не менше 14-ти осіб, водії, трактористи, майстри (виконроби) та інші працівники які будуть залученні для виконання договору. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): Форма 4 *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. В довідці мають бути зазначені ті працівники, які будуть залучені до виконання умов договору, в разі зміни працівників Виконавець має погоджувати такі зміни з відповідальною особою Замовника із зазначенням причини. Для підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, по ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно - правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2026 року. 4.2.3. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчення(ь) з охорони праці на керівника підприємства, що підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 4.2.4 У разі залучення Субпідрядників/Співвиконавців, Учасники, для підтвердження наявності працівників у Субпідрядників-співвиконавців, в складі документів тендерної пропозиції надають документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 4.1, 4.2. При залученні спроможностей субпідрядника/співвиконавця працівників повинно враховуватись наступне: - кількість працівників - основних виконавців надання послуг субпідряників/співвиконавців, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, не повинна перевищувати 20%.
      7. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 2. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Личаківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 4. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника та які будуть залученні до виконання договору, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору*. У довідці повинні бути зазначені – двірники не менше 14-ти осіб, водії, трактористи, майстри (виконроби) та інші працівники які будуть залученні для виконання договору. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): Форма 4 *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. В довідці мають бути зазначені ті працівники, які будуть залучені до виконання умов договору, в разі зміни працівників Виконавець має погоджувати такі зміни з відповідальною особою Замовника із зазначенням причини. Для підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, по ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно - правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2026 року. 4.2.3. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчення(ь) з охорони праці на керівника підприємства, що підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 4.2.4 У разі залучення Субпідрядників/Співвиконавців, Учасники, для підтвердження наявності працівників у Субпідрядників-співвиконавців, в складі документів тендерної пропозиції надають документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 4.1, 4.2. При залученні спроможностей субпідрядника/співвиконавця працівників повинно враховуватись наступне: - кількість працівників - основних виконавців надання послуг субпідряників/співвиконавців, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, не повинна перевищувати 20%.
      8. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 3. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Франківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 4. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника та які будуть залученні до виконання договору, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору*. У довідці повинні бути зазначені – двірники не менше 14-ти осіб, водії, трактористи, майстри (виконроби) та інші працівники які будуть залученні для виконання договору. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): Форма 4 *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. В довідці мають бути зазначені ті працівники, які будуть залучені до виконання умов договору, в разі зміни працівників Виконавець має погоджувати такі зміни з відповідальною особою Замовника із зазначенням причини. Для підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, по ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно - правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2026 року. 4.2.3. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчення(ь) з охорони праці на керівника підприємства, що підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 4.2.4 У разі залучення Субпідрядників/Співвиконавців, Учасники, для підтвердження наявності працівників у Субпідрядників-співвиконавців, в складі документів тендерної пропозиції надають документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 4.1, 4.2. При залученні спроможностей субпідрядника/співвиконавця працівників повинно враховуватись наступне: - кількість працівників - основних виконавців надання послуг субпідряників/співвиконавців, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, не повинна перевищувати 20%.
      9. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 4. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Шевченківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 4. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника та які будуть залученні до виконання договору, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору*. У довідці повинні бути зазначені – двірники не менше 14-ти осіб, водії, трактористи, майстри (виконроби) та інші працівники які будуть залученні для виконання договору. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): Форма 4 *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. В довідці мають бути зазначені ті працівники, які будуть залучені до виконання умов договору, в разі зміни працівників Виконавець має погоджувати такі зміни з відповідальною особою Замовника із зазначенням причини. Для підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, по ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно - правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2026 року. 4.2.3. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчення(ь) з охорони праці на керівника підприємства, що підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 4.2.4 У разі залучення Субпідрядників/Співвиконавців, Учасники, для підтвердження наявності працівників у Субпідрядників-співвиконавців, в складі документів тендерної пропозиції надають документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 4.1, 4.2. При залученні спроможностей субпідрядника/співвиконавця працівників повинно враховуватись наступне: - кількість працівників - основних виконавців надання послуг субпідряників/співвиконавців, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, не повинна перевищувати 20%.
      10. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 5. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Залізничного району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 4. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника та які будуть залученні до виконання договору, наступними інформацією та документами: 4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання договору*. У довідці повинні бути зазначені – двірники не менше 14-ти осіб, водії, трактористи, майстри (виконроби) та інші працівники які будуть залученні для виконання договору. (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): Форма 4 *Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід субпідрядника/співвиконавця. В довідці мають бути зазначені ті працівники, які будуть залучені до виконання умов договору, в разі зміни працівників Виконавець має погоджувати такі зміни з відповідальною особою Замовника із зазначенням причини. Для підтвердження даної інформації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію. 4.2. Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, по ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають: 4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), витяги з трудових книжок працівників із записом про прийом на роботу (у разі якщо запис про прийом на роботу не є крайнім то потрібно надати всі попередні сторінки трудової книжки), накази про прийняття на роботу працівників (фахівців). 4.2.2. Завірені копії цивільно - правових договорів щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подаються у випадку, якщо Учасник у Довідці Форми 4 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). Цивільно-правові договори повинні бути укладені на термін не менше ніж до 31.12.2026 року. 4.2.3. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчення(ь) з охорони праці на керівника підприємства, що підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 4.2.4 У разі залучення Субпідрядників/Співвиконавців, Учасники, для підтвердження наявності працівників у Субпідрядників-співвиконавців, в складі документів тендерної пропозиції надають документи відповідно до пунктів 2.1, 2.2, 4.1, 4.2. При залученні спроможностей субпідрядника/співвиконавця працівників повинно враховуватись наступне: - кількість працівників - основних виконавців надання послуг субпідряників/співвиконавців, найнятих на умовах цивільно-правових договорів, не повинна перевищувати 20%.
      11. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 1. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Галицького району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявний досвід виконання аналогічного договору
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): 1) * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір(и) в повному обсязі щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років. Вартість аналогічного(их) договору(ів) повинна бути не менше 50% вартості закупівлі щодо кожного лоту. Досвід прибирання повинен бути загальною площею, не менше 5 000,00 м.кв. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) надання послуг з відмітками про прийом послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - позитивні листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)).
      12. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 2. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Личаківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявний досвід виконання аналогічного договору
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): 1) * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір(и) в повному обсязі щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років. Вартість аналогічного(их) договору(ів) повинна бути не менше 50% вартості закупівлі щодо кожного лоту. Досвід прибирання повинен бути загальною площею, не менше 5 000,00 м.кв. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) надання послуг з відмітками про прийом послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - позитивні листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)).
      13. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 3. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Франківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявний досвід виконання аналогічного договору
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): 1) * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір(и) в повному обсязі щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років. Вартість аналогічного(их) договору(ів) повинна бути не менше 50% вартості закупівлі щодо кожного лоту. Досвід прибирання повинен бути загальною площею, не менше 5 000,00 м.кв. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) надання послуг з відмітками про прийом послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - позитивні листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)).
      14. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 4. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Шевченківського району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявний досвід виконання аналогічного договору
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): 1) * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір(и) в повному обсязі щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років. Вартість аналогічного(их) договору(ів) повинна бути не менше 50% вартості закупівлі щодо кожного лоту. Досвід прибирання повинен бути загальною площею, не менше 5 000,00 м.кв. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) надання послуг з відмітками про прийом послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - позитивні листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)).
      15. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот 5. Послуги з прибирання та підмітання паркувальних майданчиків на території Залізничного району
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Наявний досвід виконання аналогічного договору
      Статус: Активна
      Дата створення: 05-12-2025, 11:32:36
      Способи підтвердження:
      Документ
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної форми та повинен її дотримуватись): 1) * Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір(и) в повному обсязі щодо надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2025 років. Вартість аналогічного(их) договору(ів) повинна бути не менше 50% вартості закупівлі щодо кожного лоту. Досвід прибирання повинен бути загальною площею, не менше 5 000,00 м.кв. 1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатка до тендерної документації: - сканкопію договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) надання послуг з відмітками про прийом послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п.1.1.)); - позитивні листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником у таблиці (п.1.1.)).
      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ