Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 18:39. Дата останніх змін - 04-12-2025, 18:40

Послуги з прибирання приміщень та території

Послуги з прибирання приміщень та території... Державна закупівля - UA-2025-12-04-021062-a Послуги з прибирання приміщень та території від замовника Комунальне некомерційне підприємтсво "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Русанівка" Дніпровського району м. Києва" від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-021062-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-012189-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 18:39
по 09-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 18:39
по 12-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 12-12-2025, 12:05

Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2019497.93
2 019 497,93 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 097,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємтсво "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Русанівка" Дніпровського району м. Києва"
ЄДРПОУ:01981655 Досьє YouControl
Контактна особа:Осіпов Микита
Телефон:380980222243
E-mail:oosipov.nikita@meta.ua
Місцезнаходження:
02154, Україна, Київська область,Київ, вул. Ентузіастів, 49
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з прибирання приміщень ...
2 019 497,93 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-12-2025, 12:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання приміщень та території

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:40:30
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічний Видалено04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:39:35
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 18:29:37

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання приміщень та території
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до додатку 1.1 до тендерної документації - Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. Інформаційна довідка (форма довільна), що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення надання послуг. Довідка має містити інформацію про наявність в учасника: - 2 Пилососи для сухого та вологого прибирання, професійний, для збору всіх типів сухих та вологих забруднень, об’єм контейнера не менше ніж 20л, рівень звукового шуму <70 дБ. - 2 підлогомийні машини - 2 пароочисника -2 мотокоси на підтвердження інформації про наявність власної техніки, надаються видаткові накладні. - на підтвердження інформації про наявність залучених одиниць техніки надається договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); листи згоди із зазначенням предмету цієї закупівлі на використання техніки, обладнання та завірені видаткові накладні від власника техніки. При цьому, якщо орендодавець або інші особи, які є стороною наданого Учасником договору на право користування технікою, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання приміщень та території
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до додатку 1.1 до тендерної документації - Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. 1.2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. У довідці має бути зазначено: - не менше 7 прибиральників приміщень, - не менше 1-го адміністратора. - не менше 1-ого працівника відповідального за благоустрій території - не менше 2 двірників - не менше 1 працівника відділу охорони праці. Таблиця 1 № ПІБ Кваліфікація та/або посада Трудові/цивільно правові відносини Дата та номер наказу щодо прийняття на роботу /договору ЦПХ * Стаж роботи Дата проходження останнього медогляду згідно медичної книжки Примітка *(у штаті, та/або за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівники субпідрядника (зазначити назву субпідрядника) 1.2.2 Учасник повинен документально підтвердити трудові/цивільно правові і відносини між учасником та працівниками, які зазначені в таблиці п.2.1. шляхом надання будь-якого підтверджуючого документу. 1.2.3. Наявність працівників, які пройшли навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та нормативно-правових актів з охорони праці, а саме на підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали дійсних посвідчень (на дату розкриття) перевірки знань з питань охорони праці які будуть виконувати послуги: - Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або інший працівник відділу охорони праці). - На керівника учасника або на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (надається тільки посвідчення) - Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці - НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці - НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників - НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин На працівника відповідального за благоустрій території надати: - Документ про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство; - Копії посвідчення та протоколу/витягу за професією садівник; - Копії посвідчення та протоколу/витягу про проходження навчання з Охорони праці. - Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 20.0-1.02-05 Правила охорони праці в деревообробній промисловості - Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. - Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-7.01-23 Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями - Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-1.08-95 Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України. - Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання пожежної безпеки Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання першої до медичної допомоги 1.2.4 Учасник має надати накази або договори або ін. документи, що підтверджують наявність трудових/цивільно-правових відносин з працівниками вказаними в наданій довідці. 1.2.5. Учасник повинен надати скановані оригінали особистих медичних книжок, усіх залучених працівників, які будуть надавати послуги прибирання, відповідно до наданої довідки щодо працівників (які є у штаті, в тому числі за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівників субпідрядника у разі його залучення), оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та медичні карти за формою № 140-5/о чинні на кінцеву дату подання пропозицій. 1.2.7. Лист згода на обробку персональних даних, в довільній формі, всіх працівників, вказаних в довідці
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з прибирання приміщень та території
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідно до додатку 1.1 до тендерної документації - Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія аналогічного договору. - копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору , копію якого надана у складі тендерної пропозиції – акти приймання-передачі (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів, що виконання яких надаються такі документи), або відгуки (рекомендаційні листи, тощо) від замовників згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов таких договорів, що мають бути датованими, а так само містити інформацію про реквізити відповідних аналогічних договорів, щодо виконання яких надаються зазначені відгуки – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. У випадку подання у складі тендерної пропозиції згідно умов цього пункту відповідного відгуку, зміст останнього повинен містити інформацію про фактичне повне або часткове виконання учасником аналогічного договору. Примітки. * аналогічний договір це договір на аналогічні послуги та/або за ком ДК 021: 2015 90910000-9 «Послуги з прибирання, учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-12-2025, 18:39:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ