Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2025, 00:00
Закупівля здійснюється для забезпечення безпеки руху на території Оноківської ТГ, забезпечення безперешкодного руху вулицями і дорогами в населених пунктах в зимовий період, попередження можливого надзвичайного стану, що може бути спричинений снігопадами. Виконання договору за результатами проведеної закупівлі буде виконуватись виключно у разі складних метеорологічних погодніх умов та за наявної потреби. Згідно умов технічного завдання період надання послуг: грудень 2025року, січень, лютий, березень(у разі потреби), грудень 2026року.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 2 189 091,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 890,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Оноківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Володимир Неймет |
| Телефон: | +380312739844 |
| E-mail: | zakupivli.onok.oth@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
0 |