Закупівлю оголошено - 12-11-2025, 14:59. Дата останніх змін - 12-11-2025, 15:00

ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)

ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)... Державна закупівля - UA-2025-11-12-011301-a ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами) від замовника Виконавчий комітет Любимівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 11/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-12-011301-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-05-010124-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-11-2025, 14:59
по 17-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2025, 14:59
по 20-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 20-11-2025, 12:25

Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
85000
85 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:425 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Виконавчий комітет Любимівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області
ЄДРПОУ:41739972 Досьє YouControl
Контактна особа:Широких Євген Сергійович
Телефон:380631194213
E-mail:info@liubym.otg.dp.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 9051 ...
85 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-11-2025, 12:25
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)

540
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 15:00:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 14:56:04
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 14:55:50

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка за Формою 1 Додатку 2 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника, яка містить достовірну інформацію про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг з управління побутовими відходами. Обов’язкова наявність: 1) складського та/або виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації); 2) спеціалізованого транспорту із заднім завантаженням (не менше 3 машин) (у довідці зазначити реєстраційний номер транспортного засобу, право власності або право користування по кожному транспортному засобу, технічний стан); 3) контейнери для сміття для збору ТПВ (1,1 м3) із кришками, які безкоштовно надаються Виконавцем Замовнику у тимчасове користування (на час надання послуг) згідно з дислокацією. По цьому пункту у довідці зазначити кількість контейнерів, їх об’єм, технічний стан, право власності або право користування (кількість контейнерів не може бути меншою, ніж вимагається технічною специфікацією). На підтвердження інформації, яка вказана в довідці, учасник має надати у складі пропозиції документи, що підвереджують право власності або право користування/володіння обладнанням та матеріально-технічною базою. На всі вказані у довідці транспортні засоби учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну реєстрацію. Також надати чинні документи по проходженню технічного огляду транспортах засобів. У разі надання договору (договорів) лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг/користування строк його (їх) дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договір має містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг згідно предмету закупівлі учасник має надати довідку у довільній формі. До переліку обов’язкових посад працівників відносяться: - Водії спец. автомобілів (сміттєвозів) не менше 3 чоловік; - Вантажники які обслуговують контейнери при завантаженні відходів в автомобіль, не менше 6 чоловік. 1) На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати скановані завірені копії документів, що підтверджують відносини співробітників зазначених у довідці (трудовий договір та/або трудовий контракт та/або наказ про призначення та/або трудова книжка та/або цивільно-правовий договір та/або інший документ), а також документи, що підтверджують зазначену інформацію (копії наказів або копії трудових угод, тощо). 2) В таблиці обов’язково зазначити наявність відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки у штаті або залученого на підставі договірних відносин/цивільно-трудового договору тощо. 3) В додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання з охорони праці та пожежної безпеки (будь-який з документів: копія витягу з протоколу, сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). 4) Водії, які будуть залучатися до виконання умов договору, повинні проходити попередній (періодичний) медичний огляд. На підтвердження зазначеного, Учасник має надати копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників та копії медичних книжок на водіїв спец. автомобілів. Також учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію про щоденне проходження водіями медичного огляду перед виїздом із зазначенням місця проведення такого огляду. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі, якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників. На підтвердження надається скан-копія оригіналу документу або копія оформлена належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, печатки.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021: 2015 ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-11-2025, 14:59:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка, складена за Формою 2 Додатку 2, про виконання аналогічних робіт (учасник зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі). На підтвердження виконання аналогічних договорів надаються: - копії (сканкопії) не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів за період з 2022 по 2024 роки (аналогічні договори мають бути надані щодо контрагентів та договорів, інформація про які надавалась у довідці про досвід виконання аналогічних договорів) В тому числі, надаються додаткові угоди та додатки до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов / зобов’язань; - акти приймання наданих послуг, або інші фінансові документи, що свідчать про повне виконання наданого договору (загальна вартість актів приймання наданих послуг, або інших фінансових документів, наданих у складі пропозиції, повинна свідчити про 100% виконання наданого договору); - листи-відгуки від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ