Закупівлю оголошено - 10-11-2025, 15:29. Дата останніх змін - 10-11-2025, 15:30

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)

ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги... Державна закупівля - UA-2025-11-10-011183-a ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 11/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-10-011183-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-10-013902-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-11-2025, 15:29
по 15-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-11-2025, 15:29
по 18-11-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 19-11-2025, 11:43

Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2025, 00:00

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою Місце надання послуг вивозу твердих побутових відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СПМП№5 вулПривокзальна, 17 6.СП МДП вул. Тичини 4 7.Педіатричне відділення №1 вул.Мазепи ,179 8.Педіатричне відділення №2вул. Стуса, 2 9.Педіатричне відділення №5 вул. Хоткевича, 46/5 10.Педіатричне відділення №6вул. Молодіжна, 50 11.Педіатричне відділення №7 вул.Галицька ,124/а 12.Педіатричне відділення №8 вул. Сорохтея,41/а 13.АЗПСМ с.Крихівці вул.22січня 218/а 14. с.Микитинці вул. Ясенева, 2 15.відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а Місце надання послуг вивозу великогабаритних відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СП МДП вул. Тичини 4 Закупівля на 2026рік

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
381623.48
381 623,48 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 908,12 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:42352786 Досьє YouControl
Контактна особа:Оперук Людмила
Телефон:380668836940
E-mail:operukluda@gmail.com
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Ути ...
381 623,48 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-11-2025, 11:43
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вивіз твердих побутових відходів – 1058 м. куб.

1 058
метр кубічний
76018 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
по 31-12-2026
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вивіз великогабаритних відходів - 105 м.куб.

105
метр кубічний
76018 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
по 31-12-2026
90510000-5
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:29:56
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:19:57
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:20:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:21:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:21:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:22:03
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:22:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:22:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:23:01
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:24:26
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 15:23:55

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв. , Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність: - контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму); - спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5. - спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці; На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади , Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-11-2025, 15:29:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг). , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ