Закупівлю оголошено - 21-10-2025, 14:56. Дата останніх змін - 21-10-2025, 14:57

послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень... Державна закупівля - UA-2025-10-21-011949-a послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" від 10/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-21-011949-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-21-013902-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-10-2025, 14:56
по 26-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-10-2025, 14:56
по 29-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-10-2025, 12:45

Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1033383.36
1 033 383,36 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 333,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 333,83 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
ЄДРПОУ:35756919 Досьє YouControl
Контактна особа:Андреєв Володимир Володимирович
Телефон:+380442494696
E-mail:kp_kksolom@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
03186, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
послуги з дезінсекції за кодо ...
1 033 383,36 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-10-2025, 12:45
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з дезінсекції

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2026
90920000-2
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:57:22
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:52
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:51
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:50
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:48
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:48
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:47
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:51
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:49
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:54
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:56
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:55
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 14:56:53

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          4. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10333,83 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Забезпечення тендерної пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10333,83 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96
                          Забезпечення тендерної пропозиції
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.2 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (офісні, складські приміщення), необхідної для виконання умов договору. Наявність матеріально-технічної бази підтвердити документально, дійсними на період виконання послуги (копію діючого договору оренди або інші документи, що надають право користування). 1.2.1 Довідка* про наявність обладнання, автомобілів, спецодягу та засобів захисту, що підтверджують можливість виконання послуг, визначених учасником у пропозиції за встановленою формою: № з/п Найменування обладнання, автомобілів, спецодягу та засобів захисту Кількість, шт. 1 2 3 1. Власні 2. Орендовані, лізинг, тощо Серед наведеного у довідці учасником переліку матеріально-технічної бази, обов’язкова наявність: - автомобіля (-ів), призначеного (-их) для перевезення пестицидів та дезінфектантів; - обладнання призначене для розпилення сухих сумішей (дустер); - обприскувачі (акумуляторні, мотооприскувачі); - аерозольних розпилювачів/генераторів/дезинфекторів (генераторів холодного та гарячого туману); - засоби індивідуального захисту органів дихання. Найменування обладнання, машин і засобів та їх кількість, вказаних у довідці, складеної за встановленою формою (відповідно до пп. 1.2.1), повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 1.2.2. п.1.2, наданим Учасником у складі пропозиції. 1.2.2. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, автомобілів, спецодягу та засобів захисту (надати копії договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ), або договір про надання послуг, або лізинговий договір або бухгалтерський документ). 1.2.3. Для автомобіля (ів): Для власних транспортних засобів надати: - свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних (-ого) засобів (-у). Для орендованого (-их) транспортного (-их) засобу(-ів) надати: - договір оренди автотранспорту або договір про надання транспортних послуг, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватися перевезення та гарантійний лист від власника автотранспорту про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору; - свідоцтво (-а) про реєстрацію транспортних (-ого) засобів (-у), які (-ий) будуть (-е) використовуватись для перевезення. *Інформація в довідці про наявність обладнання, машин і засобів повинна відповідати вимогам і умовам технічної специфікації.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців , 1.3.1. Довідка* в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить наступну інформацію: П.І.Б. (повністю), посада, кваліфікація працівників, досвід роботи на відповідній посаді на підприємстві (організації, компанії), штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядника/співвиконавця. Довідка повинна містити інформацію про працівників: лікаря-дезінфекціоніста, інструктора-дезінфектора та дезінфекторів). В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які визначені у довідці, надати копії: а) для лікаря-дезінфекціоніста - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документ виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа. б) для інструктора-дезінфектора - диплом державного зразка про медичну освіту. в) для водіїв (не менше одного), що будуть залучені до перевезення пестицидів та агрохімікатів для виконання предмету закупівлі - свідоцтво про підготовку водія транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі; г) для дезінфекторів: - довідки про проходження гігієнічного навчання по дезінсекції, видані державною установою МОЗ України; - посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: згідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно вимог НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання», та навчання за програмою спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) працівників. У разі проходження дезінфекторами перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу учасника, які у складі комісії та копія наказу про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників учасника; -документи про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду у відповідності до вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007р. № 246 "Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів певних категорій», мати довідку та позитивний висновок комісії медичного закладу на придатність до роботи з пестицидами та отрутохімікатами (надати у складі тендерної пропозиції копії відповідних документів); документи про медичний огляд у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»; - медичні книжки осіб, яка працює з пестицидами; договір з медичною установою про надання медичних послуг (про медичний огляд працівників) та заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників; - сертифікати про проходження навчання з внутрішнього аудиту та методи захисту обєктів від шкідників –«спеціаліст пест контролю» та відповідні посвідчення до даних сертифікатів. 1.3.2. У складі керівних працівників має бути не менше 1-ї особи з посвідченням про проходження навчання з Загального курсу з ОП, правил пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно вимог НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання», НПАОП 0.00-8.11-12 «Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин». 1.3.3. Надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, вказаними у довідці, відповідно пп. 1.3.1 п 1.3., а саме: а) копії наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг; б) повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року № 413 або інший документи відповідно до ЦКУ. * Інформація у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації повинна відповідати вимогам і умовам технічної сецифікації.
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 1.1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Під аналогічним договором розуміється договір про закупівлю послуг з дезінсекції. ** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. 1.1.3. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, позитивний відгук від контрагента про належне виконання такого договору, та всі документи підтверджуючі факт виконання аналогічного договору (видаткові накладні, акти, тощо) на повний обсяг і суму поставлених послуг.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з дезінсекції за кодом ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 14:56:57
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність фінансової спроможності , 1.4..1. Для юридичних осіб: 1.4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.1.2 Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020).
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ