Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
Закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2025 року відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 01994089 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковтун Тетяна Василівна |
| Телефон: | 380442398737 |
| E-mail: | tetianatender1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
3 |
ПРОТОКОЛ № 19/08/1.1 від 19.08.2025 р. засідання уповноваженої особи Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України щодо організації та проведення процедур закупівель ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Вирішення організаційних питань, пов’язаних із закупівлею код ДК 021:2015 – 90470000-1 Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з технічного обслуговування та гідродинамічної профілактичної прочистки каналізаційної мережі та послуги з проведення хімічного аналізу води з контрольних колодязів та надання належним чином оформлених результатів хімічного аналізу в НДСЛ «Охматдит» МОЗ України за адресою: м. Київ, вул. В. Чорновола, 28/1 та вул. Стрітенська, 7-9 на 2025 рік) щодо продовження строку розгляду пропозицій по проведенню відкритих торгів з особливостями. ЩОДО ПИТАННЯ 1 ПОРЯДКУ ДЕННОГО Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Ковтун Т.В., за результатами перегляду інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу щодо закупівлі по предмету: код ДК 021:2015 – 90470000-1 Послуги з чищення каналізаційних колекторів за процедурою відкритих торгів з особливостями, розпочатої згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2025-08-08-009652-a, на підставі Наказу МОЗ України №1246 від 07.08.2025 року щодо реорганізації та затвердження передавального акту НДСЛ «Охматдит» МОЗ України до державного некомерційного підприємства Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України (вулиця В. Чорновола, будинок 28/1, місто Київ, 01135, код ЄДРПОУ 01994089) дійшла висновку щодо необхідності продовження строку розгляду тендерних пропозицій на 20 робочих днів при проведенні відкритих торгів з особливостями згідно з частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), а саме: строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 2. Продовжити строк розгляду тендерних пропозицій на 20 робочих днів на проведення відкритих торгів з особливостями по предмету: код ДК 021:2015 – 90470000-1 Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з технічного обслуговування та гідродинамічної профілактичної прочистки каналізаційної мережі та послуги з проведення хімічного аналізу води з контрольних колодязів та надання належним чином оформлених результатів хімічного аналізу в НДСЛ «Охматдит» МОЗ України за адресою: м. Київ, вул. В. Чорновола, 28/1 та вул. Стрітенська, 7-9 на 2025 рік) розпочатої згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2025-08-08-009652-a, на підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а саме: строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноважена особа КЕП Тетяна КОВТУН
За результатами детального розгляду та аналізу зазначених вище тендерних пропозицій, Уповноважена особа ДНП «НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Ковтун Т.В. з’ясувала, що вона не відповідає усім вимогам, встановленим згідно з умовами тендерної документації, а саме: 1. Невідповідність довідки про досвід виконання аналогічного договору Відповідно до п.3.2.1 Додатку 4 тендерної документації, учасник має надати: «Довідка складена в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2022 або 2023 або 2024 або 2025 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) послуг, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Під аналогічним договором слід розуміти договір, за кодом: ДК 021:2015: 90470000-1 “Послуги з чищення каналізаційних колекторів”.» Учасником було надано довідку, що не містить інформації про обсяги (кількість) послуг та стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Вимога: Надати довідку з повною інформацією, визначеною п.3.2.1 Додатку 4. 2. Невідповідність підтвердження згоди з проєктом договору Відповідно до п.5 Додатку 4 тендерної документації, учасник має надати: «Документально підтвердженої згоди з проєктом договору про закупівлю, який викладений у Додатку 2 до цієї тендерної документації (надати лист-згоду у довільній формі).» Учасником було надано «Довідку про підтвердження згоди з проєктом договору про закупівлю», що не відповідає вимозі замовника. Вимога: Надати належно оформлений лист-згоду відповідно до п.5 Додатку 4. 3. Невідповідність гарантійного листа щодо санкцій та обмежувальних заходів Відповідно до п.15 Додатку 4 тендерної документації, учасник має надати: «Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Наданий гарантійний лист не відповідає вимогам замовника у повному обсязі. Вимога: Надати гарантійний лист у повному обсязі відповідно до п.15 Додатку 4. 4. Відсутність сертифікатів сервісних спеціалістів Відповідно до п.8 Додатку 4 тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції копії сертифікатів сервісних спеціалістів (інженерів) про проходження навчання, виданих виробником відповідного обладнання. Учасником такі документи не були надані. Вимога: Надати копії сертифікатів сервісних спеціалістів згідно з п.8 Додатку 4. 5. Відсутність гарантійного листа щодо вартості послуг Відповідно до п.15 Додатку 4 тендерної документації, учасник має надати гарантійний лист на підтвердження, що вартість послуг включає витратні матеріали, необхідні для проведення технічного обслуговування. Учасником такий гарантійний лист не був наданий. Вимога: Надати гарантійний лист відповідно до вимог п.15 Додатку 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.