Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 517 396,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 586,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" за процедурою відритих торгів «Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ “УКРПОШТА” у місті Мукачево, Закарпатської області код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання(UA-2025-08-01-007830-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 18.08.2025
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка досвід.pdf»), позитивні лист-відгук та копію аналогічного договору (файл «Договір_лист відгук_акти НСТУ.pdf). Згідно вимог Тендерної документації у вищезазначеній довідці зазначається у тому числі - термін, протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором (місяців) та відповідно до поняття аналогічного договору – не менше 6 місяців. Учасником в наданій довідці вказано не термін протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором в місяцях, а строк дії договору з 28.02.2020 по 31.12.2021 (при цьому строк дії договору до 31.12.2020) Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Серед документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції відсутні «Відомості про учасника. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.1. пункту 1, пункт 5 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та\або нові документи: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: - найменування контрагента; - предмету договору; - номеру та дати укладення договору; - терміну, протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором (місяців); - площі приміщень, на яких надавалися послуги з прибирання за договором (м²); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); - контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися протягом не менше 6 місяців послуги з прибирання приміщень на об’єкті та/або об’єктах із загальною площею прибирання не менше 1500 м². Учасник має завантажити документ «Відомості про учасника» відповідно до шаблону який викладений у розділі тендерної документації «VIII. Відомості про учасника» Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.