Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 746 049,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 730,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Вінницькій області |
| ЄДРПОУ: | 44069150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Невинська Зоряна Олександрівна |
| Телефон: | +380432592310 |
| E-mail: | vin.tender@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» (РНОКПП 3162109260) за предметом закупівлі: Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території за кодом ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-29-009358-a). Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Відповідно до пункту 3 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» учасника має бути складена у відповідності до вимог Додатку № 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог Додатку № 2 надано «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» вих. № 8/25 від 05.08.2025 (файл Додаток 2.docx), в якій зазначив не вірні три адреси приміщень Замовника, а саме: рядок 8 таблиці (смт. Крижопіль, вул. Залізної дивізії, 30), рядок 13 таблиці (смт. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 256), рядок 16 таблиці (м. Бершадь, пров. Робітничий, 8), за якими будуть надаватися послуги з прибирання. 1.2.Відповідно до пункту 17 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» учасник має надати: «17. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця у разі, якщо обсяг таких послуг складає не менше 20% від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо виконання послуг згідно з законодавством передбачає отримання дозвільних документів, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії таких документів, засвідчених в установленому порядку.» Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такої довідки. 1.3.Додатком № 4 табл. 1 до тендерної документації встановлено форму «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», а також описом передбачено: «У довідці зазначаються два аналогічні договори за предметом закупівлі, які укладені в 2022-2024 роках, в тому числі своєчасність їх виконання (аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації). На підтвердження зазначених у довідці договорів надати скан-копії вказаних аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі було укладено до договорів, скан-копії актів приймання-передачі наданих послуг та відгуки від замовників, які зазначені у довідці, що підтверджують достовірність, своєчасність та повноту виконання наведених аналогічних договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.» На виконання вимог Додатку № 4 табл.1 до тендерної документації учасником у вигляді таблиці надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. № 7/25 від 05.08.2025 (файл Довідку про досвід роботи.docx), в якій зазначив інформацію про виконання двох аналогічних договорів. На підтвердження виконання договору з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копії актів-приймання передачі наданих послуг (далі – Акт) у файлі Акти Харків_compressed.pdf, в якому відсутні скан-копії актів за жовтень-листопад 2022 року та грудень 2023 року. Отже, керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, замовнику необхідно в електронній системі закупівель розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» (РНОКПП 3162109260). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - оновлену «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» складену у відповідності за формою та змістом, що визначено у Додатку № 2 до тендерної документації; - інформацію (довідку в довільній формі) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця у разі, якщо обсяг таких послуг складає не менше 20% від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо виконання послуг згідно з законодавством передбачає отримання дозвільних документів, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії таких документів, засвідчених в установленому порядку; - надати скан-копії актів-приймання передачі наданих послуг з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ за жовтень-листопад 2022 року та грудень 2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.