Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 201,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
0 |
Якщо замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності, а саме: І) відсутні листи-згоди (або належні пояснення щодо їх відсутності) наступних фізичних осіб:1) працівників: Гайдара Михайла Юрійовича, Погорєлова Миколи Анатолійовича, Сахмана Дмитра Васильовича, Мороза Володимира Михайловича, Буюклі Івана Костянтиновича, Гайдара Михайла Юрійовича, Савченка Сергія Олексійовича, Максименка Степан Степановича, Димитрова Дениса, Лазаковича Олега Васильовича, Чорного Володимира Івановича, Терещенка Олега Ігоровича, Катишева Дмитра Миколайовича, Ялинського Вячеслава Павловича, Похлєбного Володимира Михайловича, Гаврилюка Василя Васильовича, Семенюка Андрія Павловича, Железка Віктора Євгенійовича; 2) учасників товариства/керівників: Стецюк Марії Олександрівни, Гноць Романа Вікторовича, Саргсян Татевік, Думбрави Ігоря Миколайовича, Нечитайло Олени Леонідівни, Дубицького Олега Ігоровича, Малоги Наталії Вікторівни; ІІ) в складі пропозиції відсутні довідки, зокрема, що «Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору, про що Учасником додатково гарантується відповідним листом у складі тендерної пропозиції» та що «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації»; ІІІ) відповідно до вимог п.п. 11 Таблиці частини 1 Додатку 5 до ТД Учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію відповідно до вимог п.п. 2 п. 45 «Особливостей», то Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.