Період оскарження умов закупівлі - по 22-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 513 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Компанієць |
| Телефон: | +380639681130 |
| E-mail: | tender4gmbkl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БЛИЖНЯ, будинок 31 |
2 |
Шановний Учасник. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації та пункту 20 Додатку 7 до тендерної документації, Замовником передбачено надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа у довільній формі, в якому Учасник підтверджує зобов’язання на вимогу Замовника надавати фото- та відео-фіксацію розвантаження відходів на виробничому майданчику Виконавця та процесу оброблення відходів, що є предметом закупівлі. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено, що в її складі відсутній документ, який підтверджує зазначену вимогу Замовника. Вимагаємо надати гарантійний лист у довільній формі, що містить підтвердження виконання вимоги Замовника, визначеної вищезазначеними положеннями тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.