Закупівлю оголошено - 22-07-2025, 16:11. Дата останніх змін - 29-08-2025, 14:42

Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»

Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної дія... Державна закупівля - UA-2025-07-22-010097-a Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області від 7/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-22-010097-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-22-012478-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 16:11
по 30-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 16:11
по 02-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-08-2025, 14:52
по 04-08-2025, 15:21

Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
253750
253 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 268,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області
ЄДРПОУ:01992653 Досьє YouControl
Контактна особа:Прожегач Поліна Петрівна
Телефон:380993415150
E-mail:crlsvl@ukr.net
Місцезнаходження:
89300, Україна, Закарпатська область,Свалява, вулиця Незалежності, будинок №23
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з управління небезпечн ...
253 750 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-08-2025, 14:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Медичні відходи категорії В: а) Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції: - відходи, що утворились у результаті діяльності (голки медичні зіпсовані або використані, прилади медичного призначення інші, у т.ч. шприци, набори для діагностичних аналізів, медичні інструменти тощо, що не відповідають установленим вимогам, відповідним чином не марковані, зіпсовані або використані, тара аптекарська зіпсована або відпрацьована, тощо (18 01 03*)

6 000
кілограм
89300 Україна Закарпатська область Свалява вулиця Незалежності, будинок №23
по 31-12-2025
90520000-8
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Медичні відходи категорії В: б) Хімічні препарати, що складаються або місять небезпечні речовини: - фармацевтичні препарати з вичерпним терміном придатності. (18 01 06*)

250
кілограм
89300 Україна Закарпатська область Свалява вулиця Незалежності, будинок №23
по 31-12-2025
90520000-8
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-08-2025 по 02-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м. Київ вул. Костянтинівська, 75, 04080, Коханов Руслан
Остаточна пропозиція:
206 250 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
210 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-08-2025, 10:46
Період подачі оскарження:
по 28-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 11-08-25, 15:33:03
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 02 вересня 2025 року, у зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 02-09-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-08-25, 15:27:26
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 7 п.5 Кваліфікаційні документи для Юридичних осіб учасником надається: - Копія або оригінал Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи) або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. - Копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/ копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше). - Копія Наказу про призначення директора. Здійснивши перевірку документів, наданих учасником було виявлено, що учасником не додано вищезазначених документів на підтвердження вимоги. 1.2. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 7 п.8 Учасником надається проєкт Договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). Здійснивши перевірку документів, наданих учасником було виявлено, що учасником не додано вищезазначеного документу на підтвердження вимоги. 1.3. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 7 п. 10 Учасником надається гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. Здійснивши перевірку документів, наданих учасником було виявлено, що учасником не додано вищезазначеного документу на підтвердження вимоги. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати копію або оригінал Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи) або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; копію довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/ копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше); копію Наказу про призначення директора. 2.2. Надати проєкт Договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). 2.3. Надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-08-25, 15:27:26
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-22-010097-a-a1
Номер договору:
151
Дата підписання договору:
29-08-2025, 13:30
Строк дії договору:
з 29-08-2025 по 13-10-2025
206 250 UAH
Ціна договору
171 875 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
206 250 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
210 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Залучення субпідрядника не передбачається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-07-2025, 08:02:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Гарантійний лист/довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довільній формі.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Гарантійний лист/довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання із зазначенням посади та ПІБ.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням назви контрагента, номеру та дати договору, предмету договору та стану виконання з наданням наступних документів: - копія(ї) аналогічного(их)* договору (договорів), який/і виконані в повному обсязі; - копія(ї) аналогічного(их)* Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), які підтверджують виконання в повному обсязі; - позитивний лист-відгук до виконаного договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір за умовами якого було надання послуг з управління відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності та/або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
209 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
218 750 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-08-2025, 21:40:43
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Гарантійний лист/довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довільній формі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Гарантійний лист/довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання із зазначенням посади та ПІБ.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням назви контрагента, номеру та дати договору, предмету договору та стану виконання з наданням наступних документів: - копія(ї) аналогічного(их)* договору (договорів), який/і виконані в повному обсязі; - копія(ї) аналогічного(их)* Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), які підтверджують виконання в повному обсязі; - позитивний лист-відгук до виконаного договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір за умовами якого було надання послуг з управління відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності та/або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НЬЮ ЕКОСВІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
253 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
253 750 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-08-2025, 14:46:23
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Гарантійний лист/довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довільній формі.
Доказ:
Документ
Додаток 2. Наявність МТБ.pdf, 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Гарантійний лист/довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довільній формі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Гарантійний лист/довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання із зазначенням посади та ПІБ.
Доказ:
Документ
Додаток 2. Наявність працівників.pdf, 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Гарантійний лист/довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання із зазначенням посади та ПІБ.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням назви контрагента, номеру та дати договору, предмету договору та стану виконання з наданням наступних документів: - копія(ї) аналогічного(их)* договору (договорів), який/і виконані в повному обсязі; - копія(ї) аналогічного(их)* Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), які підтверджують виконання в повному обсязі; - позитивний лист-відгук до виконаного договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір за умовами якого було надання послуг з управління відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності та/або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015.
Доказ:
Документ
Додаток 2. Аналогічні договори.pdf, 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням назви контрагента, номеру та дати договору, предмету договору та стану виконання з наданням наступних документів: - копія(ї) аналогічного(их)* договору (договорів), який/і виконані в повному обсязі; - копія(ї) аналогічного(их)* Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), які підтверджують виконання в повному обсязі; - позитивний лист-відгук до виконаного договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір за умовами якого було надання послуг з управління відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності та/або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-07-2025, 16:12:16
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:04:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 16:10:21
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:03:56
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 16:10:21
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:28-07-2025, 14:03:56

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням назви контрагента, номеру та дати договору, предмету договору та стану виконання з наданням наступних документів: - копія(ї) аналогічного(их)* договору (договорів), який/і виконані в повному обсязі; - копія(ї) аналогічного(их)* Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), які підтверджують виконання в повному обсязі; - позитивний лист-відгук до виконаного договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір за умовами якого було надання послуг з управління відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності та/або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням назви контрагента, номеру та дати договору, предмету договору та стану виконання з наданням наступних документів: - копія(ї) аналогічного(их)* договору (договорів), який/і виконані в повному обсязі; - копія(ї) аналогічного(их)* Актів здачі-приймання робіт (надання послуг), які підтверджують виконання в повному обсязі; - позитивний лист-відгук до виконаного договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір за умовами якого було надання послуг з управління відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності та/або за кодом національного класифікатора ДК 021:2015.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Гарантійний лист/довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання із зазначенням посади та ПІБ.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Гарантійний лист/довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання із зазначенням посади та ПІБ.
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності), код відповідно до ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Гарантійний лист/довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довільній формі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-07-2025, 16:11:54
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Гарантійний лист/довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довільній формі.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ