Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Уманська, 8. Обсяг надання послуг зазначено у Додатку 2 “Опис та обсяг послуг” до документації. Послуги за Договором надаються протягом 30 календарних днів з дати підписання Договору уповноваженими особами Сторін. Контактні особи: – з технічних питань: Дмитро ВОЗНЕНКО, головний фахівець відділу інженерної інфраструктури управління господарського забезпечення Департаменту забезпечення діяльності Національного банку, телефон. (050) 359-78-90, електронна адреса: Dmytro.Voznenko@bank.gov.ua - з організаційних питань: Катерина СПІВАК, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (050) 313-45-94, електронна адреса: Kateryna.Spivak@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 755 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Катерина Співак |
| Телефон: | +380442540108, +380503134594 |
| E-mail: | kateryna.spivak@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: Національний банк України 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00032106 4. Вид предмета закупівлі: послуги 5. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-21-003911-a. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): “Чистка вентиляційних коробів - 90920000-2”, код ДК 021:2015 – 90920000-2 “Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень”. 7. Тендерна пропозиція. 7.1. Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРЛАЙН ГРУП", код за ЄДРПОУ: 37147931. 7.2.. Ціна пропозиції: 131 963,59 грн (сто тридцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят три гривні 59 коп.) з ПДВ. 8. Строк продовження розгляду тендерної пропозиції: до 20 робочих днів. 9. Дата прийняття рішення: 05.08.2025 року 10. Підстава: для більш детального аналізу наданої тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, із змінами.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ТОВ "ФОРЛАЙН ГРУП", код за ЄДРПОУ 37147931, на закупівлю “Чистка вентиляційних коробів - 90920000-2”, код ДК 021:2015 – 90920000-2 “Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-21-003911-a, учасником у складі тендерної пропозиції: 1) не надано документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, що не відповідає пункту 1) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” та Додатку 3 до тендерної документації. 2) Надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), у яких наявні наступні невідповідності, а саме: 2.1) у документі, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «2.1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», не вірно зазначено дату (26 листопада 2024 року), 2.2) у документі, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «2.2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», не вірно зазначено дату (26 листопада 2024 року), та не надано копії діючих посвідчень працівників про перевірку знань з охорони праці та проходження спеціалізованого навчання відповідно до предмету закупівлі, 2.3) надано документ, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «2.3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», не за встановленою формою, а саме: не зазначено інформацію щодо відповідальної особи (контактні телефони) та не вірно зазначено дату (30 грудня 2024 року), що не відповідає підпунктам 2.1), 2.2) та 2.3) пункту 2) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 3) Не надано інформацію щодо наявності діючої ліцензії учасника та/або субпідрядника/ співвиконавця (у разі залучення) з переліком виконання робіт, що стосується вентиляції і кондиціювання повітря або скановану(і) копію(ї) декларації(й) про провадження господарської діяльності, зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства, що не відповідає пункту 4) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 4) Не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; та/або для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника, що не відповідає пункту 6) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 1) Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Документ “Тендерна пропозиція” повинен містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються. До розрахунку ціни входять усі види та обсяги послуг, які передбачені Додатком 2 “Опис та обсяг послуг” до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь – яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених у проєкті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на надання всіх видів та обсягів послуг, передбачених тендерною документацією. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Документ “Тендерна пропозиція” повинен бути складений на основі калькуляцій розроблених учасником відповідно до вимог чинного законодавства України. Учасник несе відповідальність за відповідність розрахунків чинному законодавству України. У складі тендерної пропозиції учасника калькуляції не вимагаються. 2. Пункт 2) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), а саме: 2.1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: • довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатньою для виконання умов договору, в тому числі з інформацією про наявність обладнання для внутрішнього відеоспостереження, відеоінспекції/ телеінспекції інженерних мереж /відеомоніторингу вентиляційних коробів/каналів; 2.2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору по виду послуг, що закуповуються. Для підтвердження відповідної кваліфікації працівників учасник процедури закупівлі повинен надати • копії діючих посвідчень працівників про перевірку знань з охорони праці та проходження спеціалізованого навчання відповідно до предмету закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності вищезазначеним критеріям “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” та “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (у такому випадку учасник повинен надати на субпідрядників/співвиконавців для вищезазначених критеріїв довідки у довільній формі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, з відповідною інформацією, та документи, як і для учасника, зазначені у підпунктах 2.1) та 2.2) цього пункту). 2.3) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (надання послуг з чистки вентиляційних коробів) – подається згідно з встановленою формою. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 3) Пункт 4) Додатку 1 «Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції», а саме: 4.1) Інформацію щодо наявності діючої ліцензії учасника та/або субпідрядника/ співвиконавця (у разі залучення) з переліком виконання робіт, що стосується вентиляції і кондиціювання повітря або скановану(і) копію(ї) декларації(й) про провадження господарської діяльності, зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства Дозвільні документи повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. 4) Пункт 6) Додатку 1 «Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції», а саме: 6) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; та/або для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 2. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), а саме: 2.1. Оновлену довідку учасника у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатньою для виконання умов договору, в тому числі з інформацією про наявність обладнання для внутрішнього відеоспостереження, відеоінспекції/ телеінспекції інженерних мереж /відеомоніторингу вентиляційних коробів/каналів. 2.2. Оновлену довідку учасника у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору по виду послуг, що закуповуються. Для підтвердження відповідної кваліфікації працівників учасник процедури закупівлі повинен надати: копії діючих посвідчень працівників про перевірку знань з охорони праці та проходження спеціалізованого навчання відповідно до предмету закупівлі. 2.3. Оновлену довідку учасника за встановленою формою, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (надання послуг з чистки вентиляційних коробів). 3. Інформацію щодо наявності діючої ліцензії учасника та/або субпідрядника/ співвиконавця (у разі залучення) з переліком виконання робіт, що стосується вентиляції і кондиціювання повітря або скановану(і) копію(ї) декларації(й) про провадження господарської діяльності, зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства. Дозвільні документи повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; та/або для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.