Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
Строк надання послуг: Послуги надаються за фактичною потребою Замовника на підставі окремих Заявок протягом строку дії Договору, але не пізніше ніж до 30.06.2027 року
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 306 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 128 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380676248125 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
ПРОТОКОЛ №313 від 25.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-КАПИТАЛЛ" (Код ЄДРПОУ 39738186) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-269_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами, що утворюються на виробничих об`єктах філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-16-008739-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 36 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-269_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами, що утворюються на виробничих об`єктах філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування») розпочалася кваліфікація єдиної (електронний аукціон не проводився) тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-КАПИТАЛЛ" (Код ЄДРПОУ 39738186) з ціною пропозиції 306 420,00 грн. з ПДВ. Пункт 36 Особливостей, згідно якого передбачено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2 Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2 Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-КАПИТАЛЛ" (Код ЄДРПОУ 39738186) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 36 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-КАПИТАЛЛ" (код ЄДРПОУ 39738186) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у файлі «доідка аналогічні договори.pdf» надано Довідку за підписом керівника Учасника про виконання аналогічних договорів, що НЕ ВІДПОВІДАЄ формі Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації. Також у довідці НЕ ВІРНО вказано предмет договору та його реєстраційний номер, відсутня інформація щодо претензійної роботи. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини 1.1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену, ВИПРАВЛЕНУ Довідку/ лист ЗА ФОРМОЮ, НАВЕДЕНОЮ У ДОДАТКУ №1.1.1 до таблиці Додатку №1 до тендерної документації за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником у файлі «договір ДОНЖД.pdf» надано Договір на надання аналогічних послуг НЕ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме відсутня с. 12 Договору та ДУ №1 до договору № ДОН/НХ-24221/НЮ-В від 25.12.2024 р. від 31.12.2024 р. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.2 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції скан-копію договору, що наведено Учасником в довідці/листі згідно п.1.1. про виконання аналогічного (-их) договору У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів). Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «лист повноваження посадових осіб.pdf» надав Лист за підписом керівника щодо повноважень посадових осіб із зазначенням посадових осіб/ представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, що відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. Однак, у листі у переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи/ представника учасника НЕ ВКАЗАНО - СТАТУТ або інший установчий документ, про що вимагалося у тендерній документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1 пункту 1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору про закупівлю» частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №1.1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений, виправлений лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДОКУМЕНТИ, що підтверджують повноваження посадової особи та ВИМАГАЮТЬСЯ У ФОРМІ. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, СТАТУТ АБО ІНШИЙ УСТАНОВЧИЙ ДОКУМЕНТ. Пункт 4: 1.Виявлені невідповідності: Учасник у файлі «Щодо ліцензії.pdf» надав довідку з посиланням на Реєстр ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Однак, у довідці НЕ ВКАЗАНО посилання на відповідні норми чинного законодавства, згідно з якими дані документи можуть надаватись в електронному та/або іншому вигляді. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства» частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену, виправлену довідку з посиланням на місце оприлюднення документів, зазначених у п. 2.1., а саме ЛІЦЕНЗІЇ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТА ПОСИЛАННЯМ НА ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ЗГІДНО З ЯКИМИ ДАНІ ДОКУМЕНТИ МОЖУТЬ НАДАВАТИСЬ В ЕЛЕКТРОННОМУ ТА/АБО ІНШОМУ ВИГЛЯДІ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.