Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 345 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛКП "СПОРТРЕСУРС" |
| ЄДРПОУ: | 33073600 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Левенець Мар'яна Андріївна |
| Телефон: | 380993800260 |
| E-mail: | marlevlviv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79006, Україна, Львівська область,Львів, пл. Ринок, 1 |
2 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме відповідності виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі: 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.3, Учасник мав надати: «Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано даної Довідки в довільній формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.1, Учасник мав надати: «в разі наявності інвентарю, який необхідний для надання послуг, на праві приватної власності - Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (інвентарю, іншої техніки, обладнання)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано Бухгалтерську довідку, проте не вказано всього необхідного переліку основних засобів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Бухгалтерську довідку про знаходження на балансі підприємства основних засобів (інвентарю, іншої техніки, обладнання) з повним переліком основних засобів. 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.3, Учасник мав надати: «Документи, що засвідчують факт надання послуг (акти надання послуг)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, а також Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, проте не було надано Документу, що засвідчує факт надання послуг (акт надання послуг). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Документ, що засвідчує факт надання послуг (акт надання послуг). 4. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати: «Розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо)»; «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями». Довідку №10 «Підтвердження що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції». Довідка в довільній формі або за відповідною формою». Довідку №12 «Технічна специфікація, за інформацією (вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації (Підписана та завірена печаткою) та з інформацією про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі». Довідку №13 «Лист-згода щодо ознайомлення з Проєктом договору, викладеного в Додатку 3 до цієї тендерної документації, та погодженням на виконання його умов у разі перемоги у цій процедурі закупівлі». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано даних довідок/документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями, та Довідку №10, №12 та №13. 5. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Учасник мав надати: Довідку №11 «Документ (форма пропозиції) складена і заповнена за формою та змістом, що наведений у Додатку № 1.1 до тендерної документації» та Довідку №14 «Калькуляцію витрат на послуги з прибирання території об’єкту із включенням вартості користування інвентарем, розхідних матеріалів, а також з врахуванням витрат на оклад (заробітну плату) для працівників». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано цю інформацію в Специфікації послуг до проєкту договору, проте не надано окремими документами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Форму пропозиції та Калькуляцію витрат окремими документами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.